baudyh schreef:En wij hebben juist 2 merries gekregen en heb liver hengsten. Ha ha
Dit heb ik ook ja. Ik wil graag een hengst en al 5 merries verder.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Willemiens schreef:Wat is de reden dan voor jullie om liever hengstjes te krijgen?
Ik heb nu 1 hengst gekregen en voorderest alleen maar merries en ik moet je zeggen dat alle merries wel echt hands full waren zeg maar :’).. uit verschillende moeders en dus ook vaders maar man man man ik heb dan toch liever hengstjes.
Willemiens schreef:Wat is de reden dan voor jullie om liever hengstjes te krijgen?
Ik heb nu 1 hengst gekregen en voorderest alleen maar merries en ik moet je zeggen dat alle merries wel echt hands full waren zeg maar :’).. uit verschillende moeders en dus ook vaders maar man man man ik heb dan toch liever hengstjes.
s0173957 schreef:Wij hebben dit jaar al 2x dat de merrie, na inseminatie, geen vruchtje heeft maar ook niet meer hengstig wordt.
Maw, hormonaal drachtig maar zonder vruchtje.
Wel serieus vloeken... iemand daar ervaring mee?
Onze DA is zeer bedreven in voortplanting dus ik volg hem in wat hij doet / zegt, maar dit is toch iets wat wij nog nooit meegemaakt hebben en nu 2x na elkaar.