Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revali schreef:Antonius schreef:Wat vinden jullie van Stakkato gold?
heb er eentje gereden in de M en die was staatsgevaarlijkik durfde er gewoon niet meer op. Wat een raar dier was dat zeg... Uiteindelijk naar Gert vt H gegaan en die zei natuurlijk dat er niks aan de hand was.. braaf paard
Antonius schreef:Bedankt voor de input, weinig bemoedigend![]()
Aan welke bewezen hengsten denken jullie voor souplesse, rijdbaarheid, modern type (geen zware klassieke bak), snel en licht van de grond af springen?
Laurievc schreef:Ik heb hem gebruikt voor mijn merrie en ben echt heel enthousiast over het veulen.
Merrie is zwaarder, mist lef en voorzichtigheid.
Veulen is brutaal, super lief en heel bijdehand, bloedmooi.![]()
Op haar 1j
[ [url=m/xcZeCJ.png]Afbeelding[/url] ]
Slechte foto, maar voor het beeld. Moeder
[ [url=m/wzzPuu.png]Afbeelding[/url] ]
Revali schreef:Wat vinden jullie van Amadeo van 't vossenhof? Springen ben ik niet direct fan van. Maar type en vader Asca spreekt me aan
Moska schreef:Hoe groot ben jij Laurievc? En hoe groot is dit paard?! Mijn jonkie van Jamboree was 1.53 op 20 maanden. Is nu wel aan het groeien, moest het halster groter zetten vorige week. Zag op de hengstenkeuring van Zangersheide en KWPN dat de twee aangewezen hengsten van Jamboree op 2,5 al wel veel groter zijn dan de mijne. Gelukkig weet ik ook dat de moeder een laatbloeier was, maar in de opfokgroep lopen ook een paar reuzen rond, dan lijkt die van mij zo klein en op achterstand. Zijn ‘tante’ (uit de oma van die van mij) die twee weken ouder is, was in november al 1.64 ( dat is een van Iniesta)