jollyjoker schreef:TG< Super gefeliciteerd!
Jammer van Bari (dat neem ik tenminste aan)
Haha nee niet Bari. Bari is nog nooit op een keuring geweest, die willen we IBOP laten lopen van het najaar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LETS schreef:M'n knappe merrie is ster! 70 75, ze was helaas in draf wat lauw maar galop ging wel erg goed. En ze was echt heel braaf, de lieverd. Kwam natuurlijk ook wel door het warme drukkende weer. Ik ga niet naar de ck dit jaar, ze mist nog wat kracht dus ik wil haar eerst ibop rijden. Zonde om nu voor niks te gaan, ze is echt nog wat te slap. Ik ben zo trots!
mayday schreef:Even een vraagje op zo n CK lopen toch altijd wel mannen die je kan vragen om je paard voor te brengen? Ik denk dat we het nl. Beter niet zelf kunnen doen......
newt schreef:Vandaag met Erinna naar de keuring geweest... Die keur meesters moeten toch echt eens de VDL bril afzetten,MAAAARRRR We zijn ster geworden met 70-75 Ze sprong tot aan het dak. Werd al gevraagd of ze te koop was..
![]()
Straks lekker onder het zadel!! en over 2 jaar mag men bieden
Nu met geringe hoop naar de CK.. Ze had slecht punten voor stap en draf maar liep ook alsof ze spierpijn had maar van wat??.
EEEEEEENNNN Gefeliciteerd allemaal!!!!!!!!!!!!!!!
urobi schreef:mayday schreef:Even een vraagje op zo n CK lopen toch altijd wel mannen die je kan vragen om je paard voor te brengen? Ik denk dat we het nl. Beter niet zelf kunnen doen......
Je hoeft zelf niet veel te doen hoor.Je moet haar goed opstellen voor de jury en een stukje stappen en draven dat is een ronde of hooguit twee ronden.Let wel als je daar iemand vraagt kan het zijn dat hij/zij het als beroepsmatig ervaren en er geld voor vragen.Waar moet je naar de CK?