Er komt rot weer aan dit weekend, dus na het weekend mag het komen vind ik
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kabayo schreef:Wanneer merk je als het mis is? Is dat echt binnen 24u of later pas? Ik heb al even contact met de kliniek wat hun willen/vinden
Als ik de symptomen Google heeft ie geen van allen. Alleen wat zachte poep nu
Heb wel eens navelontsteking gehad maar dat was gelukkig zo weer onder controle
Kabayo schreef:Ja weet ik, maar dat geeft geen antwoord op m’n vraagHoe snel je dus ziet dat ie wel ziek is
De biest was overigens wel erg goed van kwaliteit. Lees vooral dat het komt door slechte biest en niet door te laat biest. Maar ik bel zo even, dat zeker. En gelijk temperaturen
. Oraal zou je ook kunnen geven denk ik, maar moet echt liefst binnen 12 uur ivm opname darmwand. Erna wordt het snel minder, de opname van de darmwand, vandaar een infusie, dus met een slangetje aan een naald. Zit het gelijk in de bloedbaan.

lonniejj schreef:Y’ur had destijds ook te weinig antistoffen. Die had heel veel moeite met drinken uiteraard. Die hebben we wel laten testen toen. Maar goed, dat is natuurlijk wel een heel ander verhaal geweest dan die van jou Kabayo. Maar ik test aankomende veulens ook gewoon weer. Ik heb altijd zoiets van better safe then sorry

carika schreef:[ Afbeelding ]
Uier is nu zo. Ik ben bang dat het nog ff duurt, heb er wel zin in.
@kabayo hier geen ervaring met antistoffen testen.
@anvixa success met wakenz dit zouden toch echt de laatste lootjes moeten zijn
@hennos Hilde ziet er goed uit, jammer van de manen hopelijk gaat ze niet ook nog haar staart eraf schuren. Enig idee waar de jeuk vandaan komt? Dracht?
@eilinora zo dat is een serieus uier! Dat duurt niet meer lang denk ik
Voor wie ik gemist heb in de bijleespost, sorry! Ik lees echt alles maar reageren op alles lukt nog steeds niet.
ik heb ook wel mensen die mee willen kijken tijdens nachtdienst, maar ik durf er dan toch niet op te vertrouwen. Stel dat ze net even weg moeten op dat moment.. haha beetje controlfreak hier. Ja wel een birthalarm om.