Hier voor m'n merrie mindset boven aan, falaise de muze op 2 Manchester red wine op 3. Typisch dat het bij zoveel dezelfde hengsten zijn.
rozebadeend
Geplaatst: 04-02-21 09:46
Diertjec schreef:
Hier voor m'n merrie mindset boven aan, falaise de muze op 2 Manchester red wine op 3. Typisch dat het bij zoveel dezelfde hengsten zijn.
Precies mijn top 3 maar dan in een andere volgorde. Verder in het lijstje wel 2 hengsten waar ik zelf ook naar gekeken heb, maar die wel verder naar beneden stonden tussen mijn eigen opties..
Oeh nu ben ik ook nieuwsgierig naar de tool gewoon voor de leuk om uit te proberen. Heb geen plannen om te gaan fokken dit jaar of volgend jaar. Wil nu eerst sporten als dat ooit weer mag.
Je moet nog invullen wat voor veulen (spring, tuig etc) en vader je wil (spring, dressuur, etc). Daarna gaat hij heel lang denken en spuugt hij waarschijnlijk lambada shake en mindset uit
Hier mindset op 1 dan Falaise deMuze en als derde Manchester Red Wine.
Wel fijn voor het Kwpn dat ze jonge hengsten in het bestand hebben die op werkelijk iedere bloedlijn/merrie zou moeten passen
Marijkeeee
Geplaatst: 04-02-21 13:09
Ja resultaat ! eerst kreeg ik geen match dus nog een keer geprobeerd. Voor de oude indoctro merrie 1 Manchester, 2 Comme il faut, 3 Mindset en dan Cornet. Maar verder op komt ook Casallo Z naar voren. Wel allemaal wat het zelfde soort bloed.
Revali
Geplaatst: 04-02-21 13:49
Marijkeeee schreef:
Ja resultaat ! eerst kreeg ik geen match dus nog een keer geprobeerd. Voor de oude indoctro merrie 1 Manchester, 2 Comme il faut, 3 Mindset en dan Cornet. Maar verder op komt ook Casallo Z naar voren. Wel allemaal wat het zelfde soort bloed.
Ik ben wel blij dat de sponsoring van mijn online congres transparanter is
_lautje_
Geplaatst: 04-02-21 15:11
Hahahaha tsssss en volgens bepaalde groepen mensen ben jij nu nog wel dik aan het verdienen Gomir. Voor iedere COVID patiënt krijg je toch geld. En vast ook voor ieder vaccin wat wordt gezet
Hier kwam idd verderop ook Comme Il Faut er uit, Justice, en Jardonnay oa.
Ik heb voor de grap gekeken wat er uit komt als ik een dressuurpaard zou willen fokken. Hermes, Vitalis en Toto’s design. Net in dressuurtopic gekeken. Die hengsten krijgen zij er dus ook veel uit
Was het maar zo'n feest Lautje... In real life werk ik al maanden harder voor hetzelfde salaris Maar dat geloven die viruswappies toch niet
Lithya
Geplaatst: 04-02-21 17:30
Wat Gomir.... die wappers hebben dus toch gelijk??? Heb nog een andere gehoord. Tandartsen kunnen nooit helpen met vaccineren, want die zijn nooit bevoegd geweest om te prikken... verdoving zetten mag ook niet...
Lekker al diezelfde uitkomsten. Je zult een beginnende fokker zijn en veel waarde aan dit advies hechten.