Pomsky, bij de 300 zou ik me niet druk maken dan zou ze over 2,5 week ongeveer veilig zijn.
Dit was zondag bij mij toen zat ze op de 302, gok dat zij echt net de 320 haalt net als haar oma en moeder.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Oh jeetje wat heftig. Uiteindelijk uitgedroogd of zo? Of antistoffen niet goed? Wat een horror… bah

! Fijn dat hij nu wel goed drinkt.
. Er komt echt niks uit. Hebben jullie dat vaker?
snap idd dat je een volgende x een andere begeleiding pakt. De uier kan idd ineens vollopen. Maar in mijn ervaring gebeurt dat niet zo heel vaak. Toch niet dat ze ineens vollopen en bevallen binnen een paar uur. Wel wat ze vollopen op bv 2tal dagen en dan bevallen. Ik heb er wel meerdere gehad die zonder knalvolle uier bevallen. Daar moest ik het hebben van andere tekenen zoals ph, ineens spenen die wel vollopen, ander gedrag of overdreven slappe banden ineens. Goed in de gaten houden en je merrie een beetje kennen kom je al ver mee.
.
ik ben alleen sinds gisteren flink ziek dus weinig energie om veel dingen te ondernemen buiten het nodige
maar het is dan ook echt een heel knap veulen hoor. Super mooi getekend zo

Duurde lang voor we hem weer bij hadden.
serieus uier in elk geval.
. Fijn dat het nu goed gaat. En hopelijk niet te veel last van alle inspanning voor jezelf. Ook mijn angst, met een maiden, dat ze beetje overreageren. Als ik zie hoe drollig het soms met mijn maidenschapen gaan kan

Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten nog