Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Umeo schreef:Mag ik vragen wat jullie persoonlijke mening over deze hengst is?
https://www.gestuet-sprehe.de/en/stalli ... gio-black/
GJ9 schreef:Wauw, gefeliciteerd!!
En FF ook van harte! Stoer veulen!
Wist je al dat dit een hengst was?
fokfanaat schreef:GJ9 schreef:Wauw, gefeliciteerd!!
En FF ook van harte! Stoer veulen!
Wist je al dat dit een hengst was?
Nee maar bij deze geeft het niet, is toch voor verkoop. Wil zo graag uit het lijntje van mijn andere merrie een opvolger, maar dat blijft maar niet lukken, heb nog wel een bod gedaan op een merrieveulen uit een halfzus, ik vind het een royaal bod, maar hij gaat (nog) niet akkoord helaas.
Umeo schreef:Ik zal eens mailen voor een filmpje
Umeo schreef:Umeo schreef:Ik zal eens mailen voor een filmpje
https://www.facebook.com/gestut.sprehe/ ... 232517519/
Begin van het filmpje zonder zadel
JeanneV schreef:ik durf wel te zeggen dat zij een van de meest getalenteerde jonge amazones van de wereld is. Heeft een opleiding op handelsstallen gehad en daardoor veel gevoel om de draf te ontwikkelen. Simone krijgt werkelijk ieder paard op een elegante manier "in den Beinen."
s0173957 schreef:Voor degenen die wat meer van exterieur-kaas gegeten hebben dan mij, deze hengst staat toch perfect gemiddeld in het rechtshoeks-vierkants-model, niet?
Heb het eens nagemeten op deze foto en schofthoogte en lichaamslengte (aanzet van hals horizontaal naar achteren) is exact hetzelfde.
[ [url=m/CNnIMX.jpg]Afbeelding[/url] ]
s0173957 schreef:Voor degenen die wat meer van exterieur-kaas gegeten hebben dan mij, deze hengst staat toch perfect gemiddeld in het rechtshoeks-vierkants-model, niet?
Heb het eens nagemeten op deze foto en schofthoogte en lichaamslengte (aanzet van hals horizontaal naar achteren) is exact hetzelfde.
[ [url=m/CNnIMX.jpg]Afbeelding[/url] ]
janderegelaa schreef:Als schofthoogte hetzelfde is als lichaamslengte dan is hij vierkant.
Leuk filmpje maar ben wel benieuwd hoe het achterbeen is als hij snel moet zijn.