heel zijn mama 
nieky1993: Jij ook gefeliciteerd! Die is echt onwijs gaaf getekend zeg! Wat ik weet is dat ze ik dacht kleine maand had overgedragen denk ik weet het niet meer 100% zeker maar die DA waar ze toen stond zei al dat ze naar daar moest gaan terwijl ze totaal geen teken gaf, dus eigenlijk heeft ze maand of ik dacht zelf langer bij de DA gestaan en dat wil ze nu gewoon voorkomen dat ze de merrie te vroeg wegbrengt. Ze gaat ze wegbrengen naar de zelfde plaats waar ik Mira twee jaar geleden gebracht heb.
AM_Horses: Heel benieuwd hoor naar deze veulentjes ook
. Kabayo: Ja leuk dat ik ook even kan mee praten hoewel het niet mij paard is. Stiekem mis ik wel dat uitkijken naar hoor zo'n kleintje wel. We verwachten er wel twee van stal maar is niet hetzelfde. Je hebt mij vraag wel beantwoord. Gewoon wat jullie er van vinden, of hoelang het nog ong zou duren. Ofja hoe moet ik het zeggen. Zowel ik als mijn vriendin weten dat dat heel moeilijk is om een tijd op te plakken. Maar is vooral, zoals ik al zeg tegen nieky, dat we ze niet te vroeg wegbrengen naar te DA. Misshien heb ik in mijn vorig bericht wat moeilijk verwooord
. 

Ik duim met je mee dat de regen weg blijft. Al ziet het er morgen niet bepaald droog uit helaas
De helft heeft hier zn kleintje dan al. Heel moeilijk om dan nog geduld te hebben haha
Heerlijk kind

318 dagen vandaag maar Joy is op 316 geboren dus ik ben al blij dat ze deze langer draagt. Ze is het wel zat. 

wel uier maar spenen niet meer uit elkaar en ‘ruimte’ voor meer zeg maar.
. Vanochtend was het uier wel terug gelopen, dus mijn gevoel zegt dat het nog niet komt. Ga het zien vannacht. Wekker gaat al aantal dagen elk uur.