Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:Iemand ervaring met veulens die niet "durven" te gaan liggen? Mijne vanmorgen vroeg in de stal wel zien liggen, maar in de wei niet, rond de middag maar weer even op stal gezet en ook daar ging hij niet liggen, hem 2 x neergelegd en de laatste keer bleef hij wel een tijdje liggen slapen, maar nu buiten blijft hij weer staan.
Ga hem straks met binnenhalen wel weer neerleggen, maar hoe snel gaan ze dat snappen?
Seven schreef:Vaderland ben ik echt fan van vind het een aansprekend paard en z'n veulen lijken heel goed.
Ik wil hem gaan gebruiken
Teletekst schreef:niet of ,maar en...KahluaB schreef:De OC gezondheid van GGW is 93 ,ik zou hem allen gebruiken als bekend is dat de merrie gezonde nakomelingen geeft.
Of je zorgt voor goede randvoorwaarden, beweging, voeding, mineralen
Aangezien dat 76% is van ontwikkeling ocd ✌
Oc waarde maar 24% met betrouwbaarheid 30-40%
janderegelaa schreef:Seven schreef:Vaderland ben ik echt fan van vind het een aansprekend paard en z'n veulen lijken heel goed.
Ik wil hem gaan gebruiken
Dat ene hele spectaculaire veulen op FB komt wel uit een Tomahawk moeder. Als je bewegingsvideo van Tomahawk kijkt dan beweegt dat veulen net zo. Dus...als je zo’n beweger wilt...Weet niet of Tomahawk nog dekt?