[***] schreef:Hou dan ook op met zeuren:
en dat bedoel ik dus met gebrek aan respect!
Jammer dat leuke forum Bokt, waar je afgezeken wordt waar je bij staat. Als ik voor je neus sta zeg je zulke dingen toch ook niet?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Hou dan ook op met zeuren:
lucas03 schreef:Als ik voor je neus sta zeg je zulke dingen toch ook niet?
sarabande schreef:Ik zou graag een discussie willen aanzwengelen over het discusieren over fokkerij, waar dit forum voor bedoeld was.
Met stijgende verbazing lees ik de afgelopen maanden de toename van het aantal kleuren topics, stickys door de mod over kleuren etc.
Ieder ras of soort heeft een eigen subforum op Bokt en dat zijn degene die over het algemeen geintereseerd zijn in kleuren. De discussies over de sportfokkerij van paarden is volledig verzand. Vragen, die vaker gesteld worden worden niet meer beantwoord en het forum is voor KWPN fokkers totaal oninteressant geworden.
Waarom geen stickies over de veel gestelde vragen omtrent de fokkerij
Zoals wat zijn predicaten en hoe krijg de merrie die
etc.
Zijn er hier uberhaupt nog mensen geintereseerd in fokkerij kwesties???
anneliesdj schreef:Kunnen we niet gewoon tot in vervelens toe gaan zeuren om een apart kleurenforum? Als degenen met alle kleurenvragen dat nu ook doen moeten ze toch een keer om lijkt me.
stef schreef:tja maarja, momenteel loopt er geen verrichtingsonderzoek toch? Dus logisch dat er dan geen topic over is
sarabande schreef:Veel van die nieuwe forums zijn toch vrij beperkt met name omdat de toegankelijkheid kleiner is.
Ik zie nog geen speciaal fokkerij forum ontstaan met het bezoekersaantal en de impact die dit forum heeft.
ThePast03 schreef:Persoonlijk snap ik ook niet wat al die kleurtopics op FA algemeen doen en zo te lezen vindt niemand de situaties zo fijn. De mensen die zich verdiepen in kleurvererving (wat ik op zich best interessant vind en zeker mee zou lezen op een apart gedeelte) niet en de mensen die geinteresseerd zijn in de serieuze fokkerij.
Helaas blijkt er geen oplossing voor te zijn en dan kan een forum erbij best een leuke optie zijn.
Ik stem voor.
NatasjavE schreef:Wie zijn de WNers?
Suzanne F. schreef:stef schreef:tja maarja, momenteel loopt er geen verrichtingsonderzoek toch? Dus logisch dat er dan geen topic over is
Er loopt toch wel een verrichtingsonderzoek?
asjemenou schreef:Dat dacht ik eigenlijk ook, maar kon het niet vinden op de site van het KWPN.
Najaarsonderzoek met o.a. Apache is nu toch bezig?
sarabande schreef:Er is nog iets anders en dat is de Boktcultuur.
Vanaf het begin van het onstaan van Bokt moest je het hebben van KWPN paarden verdedigen, dat was iets waar je je eigenlijk voor moest schamen.
Als je dat verdedigde kreeg je onmiddelijk een groot aantal users + moderators over je heen.
De samenstelling van de F&A users is inmiddels gelukkig wel wat veranderd, buiten een enkeling die nog steeds persoonlijk uitpakt in discussies, maar de houding van het boktbeheer dus niet.