Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chance schreef:Leuk! Ik heb twee driejaarse Cicero's, springen allebei goedZena (concorde X horatio) wordt vanmiddag geinsemineerdt met Cicero Z Van Paemel (Carthago x Randel x Graphit x Gotthard x Poet xx x Almhugel III) Met deze hengst worden alle merries bij ons op stal gedekt. Zena is nr 3.
jessje schreef:chance schreef:Leuk! Ik heb twee driejaarse Cicero's, springen allebei goedZena (concorde X horatio) wordt vanmiddag geinsemineerdt met Cicero Z Van Paemel (Carthago x Randel x Graphit x Gotthard x Poet xx x Almhugel III) Met deze hengst worden alle merries bij ons op stal gedekt. Zena is nr 3.
Voor één ervan ben ik nog op zoek naar een geschikte hengst voor dit jaar, die komt uit een Sandro x Argentan merrie... veel teveel leuke hengsten om te kunnen kiezen
zirkoontje schreef:die van mij staat op dit moment bij van Olst om gedekt te worden door acapulco......
arabiernrps schreef:zirkoontje schreef:die van mij staat op dit moment bij van Olst om gedekt te worden door acapulco......
ik heb een 1 jarige hengst va Acapulco
Acapulco geeft wel meer hengstveulens dan merrie veulens
avensis schreef:Echt balen... Vandaag m'n merrie laten scannen omdat ze hengstig is en ik graag wou beginnen met dekken, blijkt dat er in haar baarmoeder bindweefsel zit en een aantal cystes....
Drachtig worden wordt een moeilijk verhaal.....![]()
Geen veulentje dus.
Had zo gehoopt nog een keer een merrie uit haar te fokken.
avensis schreef:Echt balen... Vandaag m'n merrie laten scannen omdat ze hengstig is en ik graag wou beginnen met dekken, blijkt dat er in haar baarmoeder bindweefsel zit en een aantal cystes....
Drachtig worden wordt een moeilijk verhaal.....![]()
Geen veulentje dus.
Had zo gehoopt nog een keer een merrie uit haar te fokken.