haan schreef:Filmloop doet het ! Hoe laat moest de Padinus van Kajanus ook al weer ?
Jammer dat er geen hoofdstelnummers te zien zijn.
http://www.filmloop.nl/index.htm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haan schreef:Filmloop doet het ! Hoe laat moest de Padinus van Kajanus ook al weer ?

Gitta1977 schreef:Jammer dat het beeld niet goed doorloopt steeds, mis iedere keer het springen...
Sterker nog, het beeld staat stil...

weule schreef:Uit mijn bron hoorde ik dat ze nummer 380 uit de ring hebben gehaald, omdat hij 2 keer gevaarlijk hoog sprong, stijl omhoog, niet te beoordelen(getrixt?)
nummer 381, een Tenerife leek wel aardig goed, verder niks opvallends tot nu toe
Elisa2 schreef:Bij mij doet ie het,alleen zijn er nu geen hengsten
weule schreef:Uit mijn bron hoorde ik dat ze nummer 380 uit de ring hebben gehaald, omdat hij 2 keer gevaarlijk hoog sprong, stijl omhoog, niet te beoordelen(getrixt?)
nummer 381, een Tenerife leek wel aardig goed, verder niks opvallends tot nu toe

mbkaatje schreef:Kunnen jullie al wel nummers zien? en is er al geluid?
digo schreef:Quinar X Cantus is ook door. Mijn Elmshorn komt uit dezelfde Cantusmerrie.
libke schreef:welk nummer heeft de Chin chin x libero h x Notaris??
haan schreef:digo schreef:Quinar X Cantus is ook door. Mijn Elmshorn komt uit dezelfde Cantusmerrie.
Leuk ! Is het ook een fokproduct van jullie ?
libke schreef:welk nummer heeft de Chin chin x libero h x Notaris??
Basvdv schreef:libke schreef:welk nummer heeft de Chin chin x libero h x Notaris??
83