Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tazz schreef:Catalogusnummers 15/47 en 55
Annelies_vd schreef:op de site van de veiling !!Heeft iemand een foto van het veulen van 64000.-?
Volgens mij heb ik het veulen zien lopen in de bak toen wij bij de fokker onze nieuwe aanwinst kochten.
kiana schreef:libke schreef:je hebt wel een dure smaak kiana ..die ging voor 52.000 weg
wat heeft mr 52 nu dan echt opgebracht ?
42000 of 52000 ?
libke schreef:Annelies_vd schreef:op de site van de veiling !!Heeft iemand een foto van het veulen van 64000.-?
Volgens mij heb ik het veulen zien lopen in de bak toen wij bij de fokker onze nieuwe aanwinst kochten.
.
lucas03 schreef:weet iemand wat de nr 12 heeft opgebracht? Dutch Capitol
karin1985 schreef:niemand weet wat de santano heeft opgebracht?
Adriana schreef:Grappig ik kom er nu achter dat de Corland x Nimmerdor uit het laag komt waar wij ook mee fokken. De Nimmerdor is bij ons geboren, ik zag net op paardenfokken dat die merrie daar al 3 veulentjes heeft gehad!
sarabande schreef:Wat is in godsnaam een laag??
Adriana schreef:Bedoel je de volle zus van Gre? Of die Tsarina? Hoe groot is die merrie? De stam heeft prestatie genen zat, ze willen allemaal over het hout, het enige probleem is de maat...
Behalve de Flemmingh die is 1.68, is groot voor dit laag...
libke schreef:sigrid1182 schreef:6000€de corland x nimmerdor....weet iemand wat doe opbracht??
Als jullie meer willen weten hoor ik het wel ..heb de prijzen allemaal in mijn catalogus staan ..wel graag de n°geven