Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LadyF schreef:keresa schreef:lady f
jou veulen is nog erg jong en ik denk dat ze de groei ook nog wel gaat krijgen er zijn veulens die nu eenmaal wat langzamer groeien als andere en het ligt ook aan de moeder geeft ze goede of mindere goede melk en is je veulen actief of is ze erg lui. Mijn merrie die derde stond in de kampioens ring had altijd super veel melk en de veulens groeide altijd als kool
jullie veulen is ook erg laat geboren en verliest het dan van een veulen wat al ouder is
maak je geen zorgen het komt allemaal wel goed
Ik maak me geen zorgen hoor, als Samira drinkt spuit de melk er uit de andere speen uit. Lady geeft dus erg goed melk en Samira groeit als kool.
Ik denk eerlijk gezegt niet dat ze zoveel bot krijgt als zou moeten..
We wachten gewoon af
! Ik denk dat je de juiste hengst hebt uitgekozen, om de minpunten in jouw merrie te compenseren met de hengst
! Ik denk dat je de juiste hengst hebt uitgekozen, om de minpunten in jouw merrie te compenseren met de hengst 
LadyF schreef:Dankje en dat dacht ik inderdaad ook, Brynle heeft precies wat Lady niet heeft![]()
@Melody2: ik heb nog wat foto's van jou, als je ze wil hebben pb me maar even
? Dyonne schreef:foutje.
!! Charly schreef:Je hebt er zin in Alane, alles over te nemen uit de catalogus!!
en hoeft Vanda's het niet te typen
Alane schreef:Charly schreef:Je hebt er zin in Alane, alles over te nemen uit de catalogus!!
Ik vind hetzelf altijd vervelend dat er nooit geen uitgebreide uitslagen lijst is, en als je zelf niet op de keuring bent geweest weet je eigenlijk nog niets... en weet je dus eigenlijk nooit of jouw fokprodukt of ex pony mischien voor gebracht is...
En nu kan iedereen het lezen en zienen hoeft Vanda's het niet te typen
![]()
ik heb mijn catalogus aan Charly zijn fokker gegeven, die wilde ze graag hebben
Charly schreef:Is het al gelukt met de foto's doormailen via je moeder?
LadyF schreef:[
melody2 schreef:LadyF: bedankt voor de foto's, mijn dochter vond ze leuk.
LadyF schreef:Hmm.. nee nog niet, moeders.....![]()

maverick schreef:wij waren er ook. We hebben een super dag gehad ondanks de regen.Het was goed georganiseerd![]()
en yorick heeft een aantal mooie foto's gemaakt![]()
We hebben allebei de rubrieken die we ingeschreven hadden gewonnen![]()
De eerste rubriek 4 jaar en oudere hengsten was wel echt heel spannend.Amadeus werd nml als een na laatste geplaats, maar na het opstellen stond ie op kop![]()
![]()
En mn younghandler(12 t/m 16jr) heeft ook zijn rubriek gewonnen samen met amadeus en dankzij al de tips van Ed van Hoek![]()
Al met al een erg geslaagde dag.
LadyF schreef:Sja.. blond.. Dit bovenstaand berichtje moest dus een PM-etje zijn......
.. zijn mooi gelukt zeg
!