Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MissHIS schreef:Dat zegt niemand, Arie... Mij hoor je ook niet zeggen dat ik dat een goed paard vind.

Citaat:Dat zegt niemand, Arie...
.Citaat:Mij hoor je ook niet zeggen dat ik dat een goed paard vind
Ricckkk schreef:De foto:
arie53 schreef:Een paard dat met een valse knik in de hals achter de loodlijn loopt en waarbij de benen zo schuin onder het lichaam staat dat hij bijkans omvalt en meer gewicht op de voorhand draagt dan op het achterbeen, wordt hier kennelijk gezien als een goed evenwichtig bewegend paard.

stephanie123 schreef:Ik zou zeggen bekijk eerst allemaal eens het filmpje van Marcolemar en oordeel dan nog eens weer over de hengsten![]()

marcolemar schreef:arie53 schreef:Een paard dat met een valse knik in de hals achter de loodlijn loopt en waarbij de benen zo schuin onder het lichaam staat dat hij bijkans omvalt en meer gewicht op de voorhand draagt dan op het achterbeen, wordt hier kennelijk gezien als een goed evenwichtig bewegend paard.
Dus jij wilt liever een paard dat zich op stand zijn gewicht al op z'n achterbeen draagt??? krijgt je geen evenwichtig paard van kan ik je vertellen
het was toch 60% VH en 40% op de AH?
[/[/img] Dees schreef:
Het paard is toch KWPN-goedgekeurd?
ART_UMA schreef:@marcolemar
Zoals op bijna alle "officiele" voorstellingen van dekhengsten lopen ze vaak achter de loodlijn, zo ook de Jazz, lijkt me wel een leuk paard (ook aan de hand).
marcolemar schreef:En welke betrekking heeft dat op mijn geplaatste berichten
ART_UMA schreef:marcolemar schreef:En welke betrekking heeft dat op mijn geplaatste berichten
opmerking op de foto (van jou), in context met voorgaande berichten (niet van jou). Zo goed

Magique schreef:
Hij loopt ieder geval lekker vanaf de grond
.