Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ditchie schreef:Staat er toevallig ook een boekje van de keuring in Drachten online?
Wij gaan woensdag Met Osmium X Houston en met Armstrong X mont blanc.. hopelijk voor ster
ditchie schreef:Staat er toevallig ook een boekje van de keuring in Drachten online?
Wij gaan woensdag Met Osmium X Houston en met Armstrong X mont blanc.. hopelijk voor ster
)svans schreef:@ OojannekeoO, mag ik vragen met welk paard jullie gaan? Afstamming?
Gewoon uit nieuwsgierigheid

Bacannie schreef:Hoe komen jullie aan boekjes? Ik heb slechts een A-4 met nummers en eigenaren...

Geen schokkende punten maar heel netjes ex. 70 en bew. 70. Ik ben ook erg trots op haar omdat ze de hele dag zich voorbeeldig heeft gedragen...
Bacannie schreef:Ik ben vandaag ook geweest met een Gribaldi merrie. Ze waren heel erg streng... was dan ook heel erg zenuwachtig, ik dacht dat ze het niet zou redden MAAR ze is ster gewordenGeen schokkende punten maar heel netjes ex. 70 en bew. 70. Ik ben ook erg trots op haar omdat ze de hele dag zich voorbeeldig heeft gedragen...
Bacannie schreef:Ik ben vandaag ook geweest met een Gribaldi merrie. Ze waren heel erg streng... was dan ook heel erg zenuwachtig, ik dacht dat ze het niet zou redden MAAR ze is ster gewordenGeen schokkende punten maar heel netjes ex. 70 en bew. 70. Ik ben ook erg trots op haar omdat ze de hele dag zich voorbeeldig heeft gedragen...

Voor zowel exterieur als beweging heeft ze 70 punten gekregen. 23 juli gaan we met haar naar de Centrale Keuring in de Midden Beemster.