Magique schreef:Is er nog een lijnentrekker in de zaal
Volgens mij is die met de staart tussen de benen vertrokken .......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Magique schreef:Is er nog een lijnentrekker in de zaal
CGJ12 schreef:Magique schreef:Is er nog een lijnentrekker in de zaal
Volgens mij is die met de staart tussen de benen vertrokken .......
Magique schreef:Edward is veel te bang dat Zegwaard ermee aan de haal gaat b.v.

Aimee schreef:Dáár hoefde Sven niet bang voor te zijn.
Toledo schreef:Wat vonden jullie van de Krack C x Amsterdam verkocht tijdens de Select Sale? Vond dat zelf een zeer aansprekend, sterk paard. Vond de verkoopprijs daarom een beetje tegenvallen.
Heb hem helaas niet in "levende "lijve"gezien.
horselover23 schreef:Wat was Lingh trouwens doodkalm en braaf tijdens het voorbrengen.
Kon je van Florencio niet echt zeggen.
Aan de andere kant het is niet zijn thuis omgeving. petraaken schreef:horselover23 schreef:Wat was Lingh trouwens doodkalm en braaf tijdens het voorbrengen.
Kon je van Florencio niet echt zeggen.
Onder het zadel wel maar aan het lijntje wil hij wel eens showen heb ik gehoord.Aan de andere kant het is niet zijn thuis omgeving.
. Vliegen ze meteen in de boarding.
). Bucephalus schreef:Wat me trouwens wel opviel op de dressuuravond was dat het publiek bij de presentatie van de (jonge) hengsten veelvuldig tot stilte werd gemaand. Slechts een minimaal applausje ..pssst... werd toegestaan. Over een paar jaar mogen we helemaal niet meer klappen... laat staan andere geluiden maken. Vliegen ze meteen in de boarding.
Er waren wel een paar uitzonderingen, daar niet van, maar ik vond het toch opmerkelijk.
Samsam schreef:toch knap hoe ze zo'n dramafoto nog enigzins toonbaar kunt krijgen!

CGJ12 schreef:Die GertJan kan er wat van!
Ik denk dat je het nog druk gaat krijgen met het bijpoetsen van foto's voor de diverse hengstencatalogi van het komende voorjaar!!!

GertJan schreef:Samsam schreef:toch knap hoe ze zo'n dramafoto nog enigzins toonbaar kunt krijgen!
Deze krijg zelfs ik niet meer toonbaar (en het kan nog erger):
http://img24.exs.cx/img24/4775/tuschinski9bf.jpg[/img]
petraaken schreef:Toledo schreef:Wat vonden jullie van de Krack C x Amsterdam verkocht tijdens de Select Sale? Vond dat zelf een zeer aansprekend, sterk paard. Vond de verkoopprijs daarom een beetje tegenvallen.
Heb hem helaas niet in "levende "lijve"gezien.
vond het jammer dat die niet doorging naar Ermelo. Vond hem een van de betere bewegende hengsten zaterdag.

CGJ12 schreef:Dat is toch Tuschinsky???
Daar hoorde ik hierboven alleen maar lovende kreten over!
Toch laat deze wel héél duidelijk zijn voorbeen staan.........