Ik denk dat wij volgend jaar ook wel weer gaan. Maar dan gaan we voor de veteranen rubriek en wellicht neem ik een jonkie mee. Komend seizoen maar wat vaker naar shows gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
al is hij tegen die tijd 2 dus zou het goed moeten komen.

We hebben een 2,5 jarige die naar de chk gaat. Wie weet mag hij dekken maar dat is even afwachten, hij word nu klaar gemaakt. Vind het maar spannend allemaal.
Mijn dochter hoopt heel erg dat ze er komend jaar mee naar de leading rein en young handlers kan gaan.JoannevZ schreef:Wat een knappe hengst KittyDylan!
Jeff, ga je Tamara bij eyarth Horatio doen?
Wat spannend RanjaRietje. Heb je een foto van hem? Flash is ook een aansprekende hengst.
Ik hoop nog steeds dat onze 4 jarige a merrie toch nog geschikt gaat worden voor mijn dochter om er mee te rijden. Ze rijdt nu voornamelijk buitenritten aan de hand. Mocht het toch niet verbeteren, laat ik haar denk ik weer dekken. Vindt Rivervalley Eurostar erg gaaf. En ja, ik weet dat dit een c isMijn dochter hoopt heel erg dat ze er komend jaar mee naar de leading rein en young handlers kan gaan.
Met de (tegen die tijd) 3 jarige wpbr wil ik eerst naar de regionale keuring en zadelmak laten maken.
ik dacht eerst idd tamara maar heb daar eventueel ook nog een andere hengst voor in de buurt staan, hilin dallas, die komt uit dezelfde vaderlijn (tayma en caradus) en dat zou eigenlijk ook wel passen kwa lijnteelt al geeft dat dan een inteelt score van 14% wat vrij ver boven het gemiddelde ligt.
JoannevZ schreef:Wat een knappe hengst KittyDylan!
Jeff, ga je Tamara bij eyarth Horatio doen?
Wat spannend RanjaRietje. Heb je een foto van hem? Flash is ook een aansprekende hengst.
Ik hoop nog steeds dat onze 4 jarige a merrie toch nog geschikt gaat worden voor mijn dochter om er mee te rijden. Ze rijdt nu voornamelijk buitenritten aan de hand. Mocht het toch niet verbeteren, laat ik haar denk ik weer dekken. Vindt Rivervalley Eurostar erg gaaf. En ja, ik weet dat dit een c isMijn dochter hoopt heel erg dat ze er komend jaar mee naar de leading rein en young handlers kan gaan.
Met de (tegen die tijd) 3 jarige wpbr wil ik eerst naar de regionale keuring en zadelmak laten maken.

SylS schreef:Mooie combinatie.
Gaan jullie met de hengst ook nog naar de hengstenkeuring?

rowindie schreef:Hij is knap Anouk!
Wij hebben komend jaar Ikemaheerds Yestin in de kudde. Hij staat evt beperkt ter dekking voor merries die de kudde in kunnen of op eisprong gedekt worden.
Wel geinig want we hebben in t verleden een nakomeling van hem in de opfok bij ons gehad, heel fijn karakter had die!
[ Afbeelding ]
Foto van bokt