Mama heeft het er maar heel druk mee! Wat doet ze het goed
Is er een reden waarom je de vlecht nog niet uit haar staart hebt? Dat is 1 van de eerste dingen die ik doe als de nageboorte eraf is. Zo'n vlecht zwiept aardig wat harder dan een losse staart en ik ben dan bang dat ze per ongeluk het veulen pijn doen daarmee.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-25 21:24
Ze doet het geweldig. Rollen buiten doet ze nog niet. Maar liggen op stal nu gelukkig wel. Echt een overbezorgde mama.
Ik heb de vlecht er nog in omdat ze nog troep kunnen verliezen met lopen. En aangezien haar staart heel zwaar en dik is. En ik hem niet gelijk kan wassen. Laat ik hem een paar dagen in een vlecht. Nu heb ik haar nog geen vuiligheid zien verliezen dus dat valt ook echt alles mee
Heerlijk filmpje En wat een enorm lange stelten heeft hij!
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-25 19:13
Moeders is veel te lief hopelijk komt daar wel verandering in. Anders moet Wild Thing hem gaan opvoeden.
Boefje
En lekker buiten spelen morgen maar voor het eerst achter stroom. Alle paarden gaan voor het eerst op de wei. Maar ik wil eerst dat de kleine weet wat stroom is
chanicha
Geplaatst: 14-03-25 22:38
Hahhaha is gewoon lopend buffet voor hem, even een por en hij kan aanvallen Het wordt al een aardig racemonster
Hij doet het super. Nog best wat kromme beentjes. Als hij straks veel naar buiten kan trekt dit recht. Ze mochten hier voor het eerst op de wei. Super vroeg al! Vorig jaar was de wei pas droog genoeg in mei. Ze vonden het heerlijk
Nigrante en sis blijven aan elkaar gekleefd. Maar zoeken wild Thing toch ook op.
En toen kwam het. Zet ik Rosa met shadow in de paddock om te laten wennen aan het draad. Arme wild Thing werd helemaal gek. Achter het draad gillen en blijven lopen. Geen oog meer voor gras. Ik denk dat ze het veulen gewoon wilt stelen
Rosa vindt het helemaal niks op de wei. Na een half uur gaat ze nonstop lopen. Misschien kijken of ik wild Thing erbij kan zetten. Wellicht is ze dan rustiger. Morgen maar proberen. Ik heb ze toch een uurtje op de wei gehad. Maar veulen blijft achter moeders aan huppelen.
Uier wild Thing
chanicha
Geplaatst: 17-03-25 16:49
Nou Wild gaat vaart maken Hoop dat het wat helpt als Wild erbij staat!
Hey buik (wild) waar ga je heen met het paard jemig ze is weer HUGE!!!!
Ik heb ook wel eens een merrie gehad die bleef lopen tot het veulen niet meer ging, na 2 weken ging dat steeds beter, heb ze steeds maar even kort buiten gezet.
Ik had haar van de week in de paddock naast één ander paard. Die zou ze willen vermoorden als dat paard in de buurt komt. Ik zie het daarom echt niet zitten om haar op de wei te zetten als de rest buiten staan. De staan er straks ongeveer 20 merries aan haar draadje te loeren naar haar veulen. Daar is ze nog niet klaar voor. Misschien over een week. Wild Thing accepteert ze redelijk goed. Wild is natuurlijk echt een alpha merrie en ook haar buurvrouw die gewoon contact heeft door de tralies. En dat gaat goed. We gaan het gewoon proberen.
Nog net de kleine in beeld. En de stal van Wild Thing. Ik verwacht niet gelijk. Maar gaan haar toch in de gaten houden. Vandaag wordt ze open gezet, hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken
chanicha
Geplaatst: 18-03-25 11:14
Moeilijk TS! Wild is aan het broeden, gaat niet lang duren denk ik
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-25 14:10
Zo blij
Rosa accepteert geen andere paarden in de buurt. Maar wild Thing, daar gaat ze naartoe