SjonnieZ schreef:Hihi… dat wordt goed vasthouden in de bochten op dat karretje

Op 1 wiel de bocht door denk ik 
Marilu schreef:Haha, ja, daar was duidelijk eerst over nagedacht
Geweldig manoeuvre

Ja hè? Deze man is echt iets te slim soms
JoannevZ schreef:Ow! Wat een draak!

Hou op schei uit! Het is echt een figuur aan het worden.
hagelslag schreef:Hahaha heerlijk, om vervolgens dan weg te rennen oh mijn god ik werd aangevallen

Maar echt!! En dan bij z’n mama gauw wat drinken ter troost. Kleine loeder dat hij is
soesita schreef:Wil je die echt voor de kar? En dan zelf op de bok? .... Respect!
Jullie zijn niet goed wijsHaha, wat een geweldig veulen is dat!

Hahahahahaha, ik kan er ook altijd nog een heeeeeele stoute kinderpony van maken? Iemand nog kinderen met lef in de aanbieding?
N4N4 schreef:Hahaha, by far het leukste topic van bokt
Wat een geweldig veulen

Aahh dit vind ik een lieve reactie
dankjewel!
Marigold schreef:En ineens weet je het:
Y’ur wordt later een circus pony!

Oh shoot.. nog een carrièrepad waar we niet aan gedacht hadden!
AvHdG schreef:
is en blijft echt een dotje
Ja hè, al is hij momenteel wel heel erg in de “ik gebruik mijn tanden” fase
dat is soms wel even opletten
roosje78 schreef:Hi, wat leuk om jullie hier te zien! Tijdens jouw week in de kliniek stond ik daar ook met mijn paard en keek ik elke dag stiekem in de box of het veulen er nog was! Wat fijn dat alles zo goed gaat!
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ooohhh echt! Dus jij hebt de ieniemienie gezien vanaf dat hij écht een smurfje was.
Ik was gister wat foto’s aan het opzoeken van de eerste dagen voor vergelijking, ik kwam er een paar tegen dat ik echt dacht; oei! Was hij écht zooooo klein?!
Is het met jouw paard allemaal goed gekomen ook?
Lieser schreef:Mister Plumeau

Hij lijkt een beetje op roadrunner zo met die staart omhoog hè?
Melzazu schreef:Whahah wat is het toch een heerlijk ding. Met die emmer ook in zijn stal

SansaS schreef:Wat een geweldig veulen

Jaa hij is echt zó leuk. Boven mijn verwachtingen eigenlijk. Ik geniet zooooo enorm van deze knul 
Dit zijn die foto’s die ik bedoelde van; was hij écht zo klein?!

VS nu:

En ik geniet ook echt van dit maandelijkse plaatje

Ze kwamen vandaag de sloten baggeren. Dan moeten ze bij ons met “zwaar materiaal” de wei in.
Y’ur vond er precies dit van;
En vanmorgen nog even een klein showtje mogen zien, helaas stond ik veeeeeeer weg, maar het geeft een beeld