Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Jade heeft haar veulen letterlijk begraven en hiermee het afgesloten (ze was al snel rustig weer toen ze Knoxx hadden weg gehaald), is het dan verstandig om dan toch weer een ander veulen te geven na bijna 2 dagen?
Happy_Hippie schreef:We zijn eindelijk weer thuis ze staat nu ff op de weide samen met mijn ruin.
Jade rende nog net niet de trailer op, ze is heel rustig en tam ze heeft zelfs niet gehinnikt oid toen we thuis waren absoluut niks voor haar (mijn ruin continu).
Ze komt heel down over iniedergeval maar ze zal ook wel uitgeput zijn na 6dagen amper eten en niet rusten.
We hebben Knoxx niet meer kunnen zien en ook geen haartjes meer van m kunnen meenemen daar balen we wel van.
De vaste arts was er ook niet dus was echt uit de stal halen, laden en weg.
Over pleegmerrie zijn we nog niet aan uit eerlijk gezegd ook ivm alle extra zorgen die het voor ons mee brengt gezien het ook een modder bende is en je van te voren niet weet wat voor mensen je krijgt (sommige doen heel moeilijk en willen elke dag komen kijken, daar zitten we iniedergeval niet op te wachten).
[ [url=m/maQPQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gAyofJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oPTxwi.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimmie dat is goed om te horen dat het wel kan nogsteeds.
We gaan het straks even nogmaals overleggen
Pomski schreef:Ik hoop dat Jade er snel weer bovenop is, en dat jullie het een plekje kunnen geven.
Wat is wel vreemd vind is dat jullie verder geen zeggenschap in het afscheid van Knoxx hebben gehad. Als jullie hem nog hadden willen zien vind ik het heel erg voor jullie dat dat niet meer kon. Ook voor jullie zit een stuk rouw en niet alleen voor de merrie.
Pomski schreef:Ik hoop dat Jade er snel weer bovenop is, en dat jullie het een plekje kunnen geven.
Wat is wel vreemd vind is dat jullie verder geen zeggenschap in het afscheid van Knoxx hebben gehad. Als jullie hem nog hadden willen zien vind ik het heel erg voor jullie dat dat niet meer kon. Ook voor jullie zit een stuk rouw en niet alleen voor de merrie.