phoenix4ever"]
hey ik heb ook niets tegen jou denk wijze. heb ook meer het idee dat het niet meer om jou onderwerp ging.
ik snap je wel hoor dat terzijde. ik vond alleen nie cool om het over een fokproduct te heeben en wilde alleen kwijt dat het fijn is dat ie het goed heeft en tja dat je het graag anders had gezien. wie niet toch? iedereen die fokt vind het leuk als zijn merrielijn blijft bestaan. daar kan ik in komen. daarom heb ik ook met mijn paard gefokt alleen houd ik het veulen zelf waardoor ik het zelf in de hand heb uh ten minste voor een deel. maar goed daar was het mij om te doen eigelijk.
[/quote]
[PP] god*er ik moet sidje verkopen
[quote="phoenix4ever schreef:ik wil haar echt niet kwijt. alleen al bij het idee dat ze strax bij iemand anders is maakt me kapot.
die pony betekend zo veel voor me![]()
maar heb het geld gewoon niet meer. ik ga wel werken, maar dan nog red ik het niet.
ik voel me zo schuldig, want ze staat daar zo goed waar ze nu staat. in een grote groep merries van alle leeftijden en soorten in een hele grote paddock, waar ze de hele dag haar buikje kan vol eeten aan kuil en nog een droge inloop stal.
ik kan haar toch niet weg doen. vind het zo zielig, want ik weet hoe ze is als ze verhuisd en dat vind ze echt niet leuk. ookal zal ze haar plekje wel weer vinden het voelt net alsof ik haar in de steek laat.
Zo zie je maar.