Dit zijn de drie van de Dream Boys die worden voorgesteld: www.imadia.nl/drie-dream-boys. Ik vind het wel hele leuke en aansprekende dieren, als ik ze zo op de foto zie. Volgens mij is die Dream Boy x Polansky de volle broer van Highlight, die dit jaar werd aangewezen en aankomend voorjaar mee zal lopen in de verrichting.
Aansprekend dier, leuk over de benen. Rug wat gezonken.
Zit ik helemaal klaar voor 2 uurtjes HK voor ik moet werken. Is er een kpn internet storing in Breukelen. Mn tel abbo is helaas veel te klein om het daarop zelfs maar 10 min te volgen. Grrrr
simpie94
Geplaatst: 10-12-15 13:27
Zonde dat deze ub40 zich totaal niet liet zien. Model sprak me aan. Niet te remmen en zo veel spanning
Jammer dat ze die groepen nu zo door elkaar hebben gegooid. Ik dacht vanaf de nummers op het straatje gezien dat ik er voor de laatste 3 groepen heen zou gaan. Nu twijfel ik een beetje of ik wel ga.
simpie94
Geplaatst: 10-12-15 13:40
Kijk de rug en schoft verloop van deze 589.. niet heel gewenst denk ik zo
ralphtdw
Geplaatst: 10-12-15 13:41
simpie94 schreef:
Kijk de rug en schoft verloop van deze 589.. niet heel gewenst denk ik zo
ik wou het net zeggen
anneM_Ajax
Geplaatst: 10-12-15 13:41
Nee daar keek ik ook al naar. Hij beweegt leuk, maar de bovenlijn is niet correct.
Ik vind maat op zich niet zo'n probleem. Ik zie nu in het algemeen meer bot en dat is in mijn ogen belangrijker.
Anoniem
Geplaatst: 10-12-15 14:12
Ik heb net een paar dagen springpaarden zitten kijken, die hebben nog meer te zien ook, maar die lopen gewoon recht door de baan ipv dat ze niet langs het hek durven Als ze allemaal zoveel spanning hebben moeten ze straks wel aan het longeren ook al willen ze dat niet