Terug uit Ierland , mag ik vragen hoe de volgorde was van het kampioenschap cobmerries , want dat kom ik nergens tegen ?
Fijn dat ik in Ierland door verschillende mensen op de hoogte werd gehouden , super , top van jullie ! Thanks !
Caily
🏆 Paardenfluisteraar
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-13 15:16
Er is alleen een winnaar gekozen Chantal, verder geen volgorde of iets genoemd. Over Karlijn zeiden ze dat ze goed in elkaar zat maar meer massa had mogen hebben.
VandeMol
Geplaatst: 02-10-13 15:21
Oh , ok . je schreef het volgende ...
Toen ik vorige week het voorlopige keuringsoverzicht kreeg vreesde ik voor een merrie van de regionale keuring; kon haast niet anders dan dat die het goed zou doen en inderdaad, uiteindelijk heeft zij oa van Caily gewonnen tijdens het Nederlands Kampioenschap Cobmerrie's, is ook zeker een knappe merrie! Maar ach, mijn dame behoort maar wel even tot de zes hoogst geprimeerde paarden in haar klasse, dus nog steeds erg trots hoor
Dus daarom dacht ik dat er misschien een reservekampioen zou zijn geweest ? Werden ze op volgorde gezet of zo , anders snap ik jouw tekst niet ( niet aanvallend bedoelt hoor , maar was er niet bij , hihihi )
Miste daardoor wel een beetje spanning 'Vroeger' was het rondstappen en dan werd er steeds één de baan uit gestuurd, tot kampioen en reserve overbleven. Nagelbijten
Haha, vond ook wel jammer idd. Maar ach, verdiende winnaar toch?
Ze moesten op volgorde van hoofdstelnummer rondstappen en draven in de ring, daarna op dezelfde volgorde opstellen, en vervolgens werd de winnaar naar voren geroepen.
VandeMol
Geplaatst: 02-10-13 15:33
nou , dat vind ik nu echt jammer dat het zo gegaan is .... Dus weten de anderen dus nog niets ... nou ja , ben al mega trots op mijn meisje !
Oh , maar daar gaat het me niet om , alleen zoals het "vroeger" ging was het spannender voor de deelnemers is mijn mening. Dit was na 2005 pas weer dat ik meedeed met een keuring (merrie) , dus vandaar dat ik het vroeg.