Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LoveSchleich schreef:Ik wil graag een shetlander kopen als ik alles kan regelen, ik had even een paar vraagjes:
Hoop dat het een beetje helpt
Hoevaak moet een Shetlander bekapt worden als ik er ook mee wandel zonder hoefijzers??
Wanneer je ziet dat het nodig is
Hoevaak moet een shetlander ontwormd worden??
Dat zou ik zo gauw even niet weten
Moet een shetlander ook ingeent worden? En zoja , hoevaak??
Ik meende 1x per jaar ofzo, weet even niet uit mijn hoofd
En als laatste, hoeveel grote balen hooi eet 1 shet in de winter ong. november tot maart??
Het is maar net hoeveel je je shet geeft, die van ons staan in de nacht op stal en krijgen daar biks of muesli en rond 23:00 wat hooi of lutzerne
DeSa schreef:Doornroosje is echt wel leuk om te zien hoor! En ze kan mooi draven. Was bijna overstag gegaan die ook mee te nemen maar heb mezelf gezworen dat er nooit een vos in mijn wei komt
Je kunt altijd even gaan kijken. En je kunt er van op aan dat alles eerlijk verteld wordt!
De eigenaar wou ook met hem mennen, en dat wil ik ook doen, hij is nu 1 dus dan heb ik nog dik 2 jaar om te sparen voor tuig en een karretje
En we wonen naast hem dus hij zal mij uiteindelijk als het zover is ook wel helpen