Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheytjuh schreef:Ja, maar zou u ook uit kunnen leggen wat uw hengst bijvoorbeeld voor heeft op de al goedgekeurde hengsten ? Of de vader zelf ? Want u geeft aan dat u het een gemiste kans vind, maar waarom dan? Dat zou ik dan best willen weten ? Ik zie het zo niet direct, ook niet van de filmpjes ?
Begrijp me niet verkeerd hoor, bewegen doet hij wel, maar dat doen Alexandro, Wilson, Vitens ook wel
Cheytjuh schreef:Ja, maar zou u ook uit kunnen leggen wat uw hengst bijvoorbeeld voor heeft op de al goedgekeurde hengsten ? Of de vader zelf ? Want u geeft aan dat u het een gemiste kans vind, maar waarom dan? Dat zou ik dan best willen weten ? Ik zie het zo niet direct, ook niet van de filmpjes ?
Begrijp me niet verkeerd hoor, bewegen doet hij wel, maar dat doen Alexandro, Wilson, Vitens ook wel
LHS_80 schreef:Ik denk, goh leuk topic, zal ik ook es meelezen! Zie ik deze berichtjes.. maar ik snap Jody wel hoor, en weet ook gelijk wie ze bedoelt: ons aller Stoffel met z'n leuke opmerkingen!
stoffel schreef:seasons Ik wil mijn bankrekening nummer wel door geven kun je daar je geld op storten, dan is het tenminste niet weg gegooid.
Pletje heb je ook andere foto's ik kan er zo niks van maken
Het verbaast me niets! Ik vind die opmerkingen van Stoffel heel vaak ook veel en veelste lomp hoor Jody.En echt niet alleen in dit topic.. misschien niet zo bedoeld.. maar zeker weten heeft hij achteraan gestaan toen tact werd uitgedeeld.
![]()
Maar goed er is al genoeg over gezegd...*gaat weer in de meelees- stand*
stoffel schreef:Ik ben allang blij dat ik en niet mijn paarden een gebrek aan tact hebben.
stoffel schreef:Verder sta ik nooit graag op de voorgrond, dus inderdaad zal ik toen ook wel achteraan hebben gestaan, bij het uitdelen van duidelijkheid zullen ze wel achteraan zijn begonnen denk ik zo daaraan hier geen gebrek.
stoffel schreef:gelukkig hoef ik niet gekeurd te worden dus laten we het maar snel over de jonge hengsten hebben.
Fillemon bijvoorbeeld, is een gelders X trakehner X westfalen X volbloed, wel echt een aanwinst voor het gelderspaard. Moet Jan niet gewoon blij zijn dat het KWPN nu al voor aanvang zegt dit bloed staat ons niet aan, je kunt je de stress de zenuwen en het geld besparen.
MariekeA schreef:Blijkbaar vind het KWPN [***] tot nog toe niet goed genoeg en (nog)niet van toegevoegde waarde kwa fokkerij (Parcival-Koss), anders was er wel verandering in zijn wacht-status gekomen.
Maar wellicht komt dat nog.
LHS_80 schreef:Natasja, Jan (en ieder ander) kan dus gewoon tegen het (afwijzende) advies van het KWPN ingaan en de hengst toch aanbieden?
LHS_80 schreef:MariekeA schreef:Blijkbaar vind het KWPN Zethar tot nog toe niet goed genoeg en (nog)niet van toegevoegde waarde kwa fokkerij (Parcival-Koss), anders was er wel verandering in zijn wacht-status gekomen.
Maar wellicht komt dat nog.
Ik begreep gister van het KWPN en de eigenaresse van Zethar dat er eind van dit jaar opnieuw naar zijn nakomelingen gekeken gaat worden. Als er minimaal 10 gekeurd zijn en de uitkomst was positief, kan het zijn dat hij uit de wacht gehaald wordt.
Natasja, Jan (en ieder ander) kan dus gewoon tegen het (afwijzende) advies van het KWPN ingaan en de hengst toch aanbieden?