anneliesdj schreef:Optisch bedrog, de meeste verhoudingen zijn niet meer te schatten.
Bij optisch bedrog blijven de verhoudingen en afmetingen precies gelijk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:arie53 schreef:Er mankeert niets aan deze foto. Totilas staat hier zuiver recht op. Dat het niet jouw straatje past, moet je mij niet verwijten.
De foto is genomen schuin van achter, te zien aan de achtergrond, verhouding rug/achterhand, rechterachterbeen, lendenen. Het is handig verborgen door het linksachter achter het andere been te zetten, de hals iets in te buigen en het hek op de achtergrond als afleiding te gebruiken.
Umeo schreef:Zijn er nog ergens beelden van deze hengst te vinden?
Umeo schreef:Zijn er nog ergens beelden van deze hengst te vinden?
Upgrade1 schreef:Heeft de romprichting ook invloed op de uitvoering van de piaffe? Als ik bijvoorbeeld Totilas en Fuego vergelijk in de piaffe met een Salinero of Parcival dan vind ik de de eerste 2 duidelijk gaan zitten en de laatste 2 de achterbenen omhoogtrekken waarbij het kruis niet lijkt te dalen. Het ziet er in mijn ogen een beetje uit als marionettenpopjes waarbij middels touwtjes de benen omhoog getrokken worden. M.a.w. is de manier van piafferen een gevolg van lichaamsbouw of misschien trainingsmethode? Persoonlijk vind ik het gaan zitten onderdeel van een goede piaffe.
nombrado schreef:DePaardenman schreef:
Circuspaard met de souplesse van een deur.
je mocht willen, dat je ooit dit soort paarden onder je kont hebt gevoeld![]()
![]()
dan praat je wel anders
als er een paard lenig is? dan is het de andalusier/ pre wel