Ja, we waren maar met 5 of 6 stuks geloof ik. Er hadden zich nog 2 anderen opgegeven bij de paarden, maar die waren niet meer op komen dagen bij de zadelrubriek. Nu was het allemaal wel erg uitgelopen, het zou oorspronkelijk om 15.00 uur beginnen, uiteindelijk was het - dacht ik - pas kwart over 4/half 5 voor de zadelrubriek begon.
Wel jammer dat het zulke kleine groepen zijn. Maar daar zijn over het algemeen meer fokkers dan sporters. In Assendelft hebben we altijd meer sporters dan fokkers. En daar door ook grotere rubriek met de zadel rubriek. Bij jullie was alles in 1 groep begrijp ik?
petraaken
In Zeeland waren er ook maar een pony of 4 voor de zadelrubriek. Ik snap het ergens wel hoor. Ik doe ook nooit mee aan de zadelrubriek. Wij moeten al van s'morgens vroeg weg en zijn meestal wel een paar uur onderweg dus dan wil je ook wel bijstijds naar huis.
In zeeland zijn dat toch best nog veel deelnemers. Daar zijn uberhaupt niet erg veel deelnemers
agee
Geplaatst: 19-07-12 14:56
Ja, ik hoor mezelf ook praten op de filmpjes. De beste stuurlui, hè. Maar ik wilde Denise een beetje op weg helpen, omdat ze nog nooit een zadelrubriek gereden had.
MarChak
Geplaatst: 19-07-12 15:01
Denk dat de zadelrubriek niet zo populair is omdat het pas aan het eind van de dag wordt gedaan. Dan kan ik me best voorstellen dat als de wekker 's morgens om kwart over 5 is gegaan en je paard is gekeurd en klaar om half 12, dat de meesten dan geen zin meer hebben om nog uren te wachten tot de zadelrubriek. Ik had eerlijk gezegd ook wel meer deelnemers verwacht. Maar goed, we hebben ons best vermaakt hoor, er was genoeg te zien (en tussendoor even een tukkie gedaan op het zonovergoten terras (ja echt, de zon bestond toen nog!)
ponyparadijs
Geplaatst: 19-07-12 15:02
Is toch niet erg! Je doet het alleen op het moment dat ze in de buurt is Dus volgens mij heeft niemand er last van gehad!
Djinteequa
Geplaatst: 19-07-12 17:01
Ik heb vorige week een fotoshoot gehad met Djin. Heb net 2 foto's gekregen als voorproefje:
Dit is nog een foto die op de keuring in de Mortel gemaakt is.
@Marchak ik hoop echt dat je nog foto's van de zadelrubriek van mij hebt. (je had 't der met m'n moeder 'agee' over gehad)
MarChak
Geplaatst: 19-07-12 17:53
Aha, was dat je moeder! Ik heb net even gekeken, maar je ziet van jou en je pony alleen een paar benen en een hoofd, met jouw hoofd (en de benen van de jury als ze je feliciteren). Als je je mailadres even PB't dan stuur ik ze wel even door, misschien kun je er nog wat mee. Die zwarte van mij staat overal breeduit in beeld
Onze drie jarige merrie gaat ook naar tolbert, dit is ons eerste die voor de keuring gaat extra spannend dus. Als veulen kreeg ze een eerste premie en als reserve geplaatst in Ermelo, hopelijk gaat ze het nu ook goed doen, even afwachten.
Helaas heeft ze Borette ook niet op de foto gezet in Assendelft Ik zie nu dat ik nog niet eens de uitslag van ons heb geplaatst hier.....geen foto's maar wel een eerste premie dus we mogen 11 augustus naar Ermelo. Hopelijk wordt ze daar wel op de foto gezet.
Iedereen die nog naar Tolbert gaat, heel veel succes!!
Ze zal wel net in de andere rijbak zijn geweest voor de JDP.
Tsikala
Geplaatst: 20-07-12 13:24
Mooie foto's Djinteequa! Een vraagje, hoe krijg je de foto van Sandra Nieuwendijk opgeslagen op je pc? Bij mij lukt het niet als ik hem wil op slaan, vanwege rechten.
@Melina ik had net geschreven hoe je die foto's op kunt slaan. Ik zie het bericht nu alleen niet meer staan. Misschien mag ik dat niet zo zeggen. zal ook wel weer met rechten temaken hebben. Ik kijk t nog heel even na. misschien staat 't er dadelijk wel weer. Als dat niet zo is stuur ik vanavond we in een pb hoe t moet.