Ik vond het ook zo leeeuuk Ik krijg zoveel complimentjes enzo, sta er echt van t ekijken..
Judibo
Geplaatst: 30-10-11 23:38
OMG ik moet echt op mijn kont blijven zitten Spanning is er wel vanaf te zien
Laatst bijgewerkt door Judibo op 30-10-11 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Nathalie83
Geplaatst: 30-10-11 23:38
volgens mij zijn er meer die door kunnen naar de volgende ronde gekke bekken pfff als ik dat toch eens kon photoshoppen Echt super mooie foto's!! Zit eigenlijk maar 1 tussen waarvan ik zeg, nee die kan echt niet verder echt super gaaf!!! Thanks Thanks Thanks
Stalgenootje die 's middags reed kwam ik ook nog tegen, dus haar ook ff je link gemailt
Ik was ook dik tevreden over gister, twee keer eerste met 186 en 184 Voor mijn gevoel ging het zo goed niet, maar was errug blij met mn punten!! Maes vond het wel grappig om tijdens de eerste proef bij het groeten staan plassen hihi, heb ik al een keer eerder gehad, te erg voor woorden! Maar goed de jury kon er ook om lachen gelukkig! Denk kan hem wel doordrijven, maar dan blijft t m ook maar dwars zitten..
@Judith: Je hebt Manic lekker aan het lopen hoor!! De rest ben ik geloof ik niet heel bewust tegengekomen..
Tnx Afke Macje (en ik) hebben weer veel bijgeleerd! Ik ben allang blij dat hij niet meer zo gek gaat springen/rennen als hij schrikt of iets eng vindt Toch een kwestie van km's maken
Ik heb ook heel erg om jullie plaspauze moeten lachen En ook met van hand veranderen draafde hij er mooi omheen
Ik ben ook tevreden over gisteren. We waren tweede met 180 en eerste met 186 in de M1 maar Armando had er wel wat moeite mee. De bak was zwaar en hij had zaterdag ook al een drukke dag achter de rug met de VOPP helemaal in Hoofddorp. Maar met 98 punten en een AA sportpredicaat en weer twee winstpunten mag ik zekers niet klagen. Ook weer netjes georganiseerd in Vrouwenparochie, dank aan de organisatie.
Haha daar ging ik idd al vanuit.. Ben bang dat het simpelweg niemand is opgevallen Nouja.. me plastron zat nu iig wel binnenboord Ja had idd een 8 op verzorging van het geheel