Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Gister na mijn sms en mail niets gehoord.
Vanmorgen naar K gebelt,voicemail ingesproken en warempel! hij belde me terug.
Hij was ziek geweest en druk,maar hij zou vandaag het geld overmaken via de bank.Eerst zien,dan geloven.
Maar het verbaast me wel dat hij me terug belt,hij had ook niets meer van zich kunnen laten horen.
Dus miss. maar goed dat ik niet gelijk al actie heb ondernomen maar hem eerst een kans gaf om te reageren?
gohya schreef:Ik weet dat ik ze veel kansen heb gegeven,maar zo ben ik nu eenmaal.
Ondanks dat ik vaak op me bek gegaan ben,trap ik er altijd weer in iemand te helpen.
Maar geloof me,als ze me echt belazeren geef ik niet snel op hoor.Dan kan ik heel ver gaan,dan ist voor mij oorlog.
Ik reken er verder niet echt op hoor,maar dat hij terug belde vond ik toch wel verbazend.
Ik wilde nog meer vragen aan hem maar hij had geen tijd,heb niet eens de kans gehad om over de paspoorten te praten.
Hij zei ook dat als hij naar nederland komt,hij mij dat laat weten,want hij wil iets geven voor de stichting.
Nu is het maar weer afwachten.
_Rosanna schreef:Ik had je via pb gesproken toen heb je even niks van me gehoort was erg druk (Moet zelf alles regelen voor Frankrijk) De mense uit frankrijk heb ik ondetussen gespoken en de mensen zijn niet bekend in hun omgeving k ga zelf als het mee zit de 15de naar Frankrijk dan kan ik even kijke wat ik nog meer kan doen.
Valina schreef:gohya schreef:Ze heeft niet gereageerd op mijn krabbel op haar hyves.
Zeg eens eerlijk: had je dat wel verwacht dan?![]()
Het zijn echt héle nare mensen en geen knip voor de neus waard!![]()