Uzziel heeft een B gehaald ben er tevrede mee was na de proef niet erg positief want hij had de galop verpest maar gelukkig hij is model geworden en volgend jaar gaan we voor de A.
Toch wel héél veel positieve uitslagen toch?? Ik heb het idee dat ik al drie weken geleden heb gereden, ipv afgelopen week.. Man, wat was ik zenuwachtig... De tijd ervoor niet, maar toen ik eenmaal op moest gaan zadelen draaide mn maag alleen maar rondjes... Man, wat een stress!! Maargoed, ik ben dr vanaf.. Moet er nog iemand? Of is alles al klaar?
Wij moeten ook nog in Hoenderloo. En uiteraard liep vandaag 1 band leeg en liep de binnenband eruit. Zul je altijd zien. Dus die nog als een gek repareren.
Amber_
Geplaatst: 21-11-10 20:38
alcootje schreef:
Volgende week moeten er nog en dan de 29ste is nog hoenderloo
vandaag met viola de trekproef gedaan ging wel goed we hebben een B gehaald dus ze is nu model merrie ze was erg druk van te voren dus de eerste keer ervoor zetten ging nogal moeilijk en stilstaan is ook nog een punt waar we hard mee bezig zijn, ging ook niet helemaal zoals gepland. ze wilde na de 2e keer aanspannen (wat wel heel goed ging) meteen weg en dat mocht nog niet. dankzij haar trekhouding is het een B geworden ze duikt nogal in elkaar met de neus aan de grond
Ik breng morgen de koffiepot naar de trek- en menproeven in Oosterwolde.. Is bij ons oude huis, mijn pake (opa) heeft geloof een of twee voor de trekproef
Nou hopelijk zijn de Atjes en de Btjes nog niet op voor de menproeven straks in Hoenderloo en ligt er geen sneeuw want dan is alle training van de afgelopen 2 jaar voor niks geweest. Vorig jaar de ABOP uit geslagen door een ander paard met als gevolg 2 mnd boxrust en maanden revalideren. En nu het een na het ander wat roet in het eten gooit, het kijkt ons wel niet gegund.
Dus als de weergoden nu even meewerken en alles pas ná de 29e loslaten daarboven dan zijn we ze zeer erkentelijk
En onze Djambo heeft afgelopen maandag ook een A gehaald voor de trekproef, ben trots op m'n vent.
BianCatjee
Geplaatst: 24-11-10 22:24
aaaaaah a.s. maandag is mijn toppertje aan de beurt!! We gaan de landbouwbruikbaarheidsproef/trekproef doen in Hoenderloo wie gaan er nog meer naar Hoenderloo??