Kajanus schreef:Ik had wel verwacht dat jij was gegaan Roland
Haha grapjas, zonder camera zeker?
Met die 450D van m'n broer zie ik het niet zo zitten...
Maar zonder gekheid, ik had het wel op de agenda staan, maar er kwam iets tussen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
wonderboy schreef:De 50 dagen zijn begonnen..
Dat word aftellen..
We hadden alleen maar goed nieuws vandaag
Crespo goed door de klinische keuring & KWPN hengst Wonderboy presteerd al 2 dagen super in het ZZ licht in Geldrop met vandaag 69% wat 71 had kunnen zijn als Laurens niet verkeerd was gereden..
Top dag dus
Sorry was een beetje offtopic

fokfanaat schreef:welke vindt jij interessant yvonne?
Mosh schreef:Wat ik mij even afvraag.. (misschien kan iemand daar iets over zeggen) is of het feit dat het twee halfbroers zijn ook meegewogen wordt bij het wel/niet keuren van de hengst(en)?
Mosh schreef:Wat ik mij even afvraag.. (misschien kan iemand daar iets over zeggen) is of het feit dat het twee halfbroers zijn ook meegewogen wordt bij het wel/niet keuren van de hengst(en)?
[***] schreef:Alle aangeleverde hengsten stammen toch bijna allemaal (indirect) af van Jazz, dus wat maakt het dan uit dat er een paar uit dezelfde moeder komen![]()
In het geval van een buitengewoon goede moeder is het eerder een voordeel dan een nadeel.