meikelos schreef:rockey:Deep Purple was even verloren zonder zijn maatje Double-U, maar heeft zijn draai daarna weer gevonden en is gelukkig goed gegroeid. Daan staat sinds september inderdaad bij Paul. Durfde het met mijn zwangerschap niet zelf aan....
Wat jammer dat jij niet gaat, denk je dat een Wynton x Caretino niet interessant genoeg is? Er staan er wel heel veel Wyntons op de startlijst (14!) maar en goede Wynton erbij was toch leuk geweest?
wat leuk zeg! ben benieuwd hoe hij het op de keuring gaat doen dan!
double u gaat ook erg goed, is flink gegroeid en erg veel hengst (maar dat was hij toen al
) we denken inderdaad dat het papier niet intressant genoeg is. ze kijken erg naar het papier en daar is de moederlijn gewoon niet goed genoeg voor, mijn merrie is een heel goed prok sportpaard, maar heeft gewoon niet de bouw, zoals ze ze bij het kwpn graag willen zien, vandaar dat ze daar ook geen ster mee is geworden. en misschien was ie de eerste bezichtiging nog wel door gekomen, maar uiteindelijk gaan ze daar toch over vallen, dus dan is het zonde van de tijd en kosten. we hebben er hoge verwachtingen van, en het wordt ongetwijfeld een erg fijn sportpaard
ik ben dan ook erg benieuwd naar de andere wyntons, hoe die zijn en hoe die het gaan doen!