Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zat op de voorste rij, dus moesten ze er langs.
gelukkig konden de meeste mensen er wel om lachen. 

_Hedwig_ schreef:Ik weet dan niet precies over welk paard het gaat, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik door mijn vriend spring georiënteerd ben opgevoed, dus na een aantal dresuur dingen begon ik me een beetje te vervelen en heb ik wat minder goed opgelet.
Die man die Lobeke voorbracht bracht ook een paard voor, daar werd ook zo bij geschreeuwd, voor mij als leek was het wel duidelijk dat Lobeke het heel normaal vond. Maar bij het rijpaard werd het wat minder gewaardeerd.
Casca schreef:haha, nou, dank jullie wel! We hadden ze inderdaad mee, ik hou daar normaal helemaal niet van, als ik bij de paarden ben, ben ik ook echt met paarden bezig en lopen ze gauw in de weg en zijn andere tot last, vooral onze grootste gaat graag in de weg staangelukkig konden de meeste mensen er wel om lachen.
We hebben ook lang helemaal bovenaan gezeten, omdat we anders in de weg zaten.
anneliesdj schreef:Haha ik heb mezelf springgeorienteerd opgevoed maar ik heb mezelf verplicht om ook op dressuurgebied aardig bij de tijd te zijn, ik weet ook graag alles dus dat scheelt![]()
Maar moet eerlijk zeggen dat ik op den duur ook een beetje genoeg had van de zoveelste kür.
En ook aardig tegen de procedures in
Wie waren er ? de HK comissie? gaven ze gelijk hun oordeel ofzo?