NRPS hengstenkeuring 2009/2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:15

Bij Lobeke hoorden inderdaad dezelfde mensen als bij Kasparow, ik vond het irritant, ik zat heel dichtbij dat geschreeuw. Maar Kasparow deed er maar weinig op uit.

Inwonderland

Re: NRPS hengstenkeuring 2009/2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:33

Offtopic
Heeft even in je profiel gespiekt, had jij twee honden bij je? als dat zo is, wat een super mooie brave dieren...

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:34

Haha Hedwig, die honden heb ik inderdaad ook enkele keren voorbij zien wandelen. :j Zat op de voorste rij, dus moesten ze er langs. ;)

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:51

Oo, haha ik weet ook wie je bent, heb de honden ook gezien :j

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:52

@ muzefee dan zal ik jou ook wel 6 keer bijna op je tenen hebben getrapt als je op de eerste rij zat... Maar die honden maakten indruk op me, zo super braaf

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:58

_Hedwig_ schreef:
@ muzefee dan zal ik jou ook wel 6 keer bijna op je tenen hebben getrapt als je op de eerste rij zat... Maar die honden maakten indruk op me, zo super braaf

Heb niks gevoeld. _O-

Ik was degene met die mooie felroze jas aan. O:)

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:02

oww ja, ik herinner me jou ook, je zat iets meer richting het midden.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:32

haha, nou, dank jullie wel! We hadden ze inderdaad mee, ik hou daar normaal helemaal niet van, als ik bij de paarden ben, ben ik ook echt met paarden bezig en lopen ze gauw in de weg en zijn andere tot last, vooral onze grootste gaat graag in de weg staan :D gelukkig konden de meeste mensen er wel om lachen.

We hebben ook lang helemaal bovenaan gezeten, omdat we anders in de weg zaten.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:35

ik vond hem juist super netjes, hij keek even en probeerde aan je hand ofzo te snuffelen, maar hij drong zich niet op.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 09:01

Kasparow heb ik gemist. Was dan nog onderweg. Zat nl net voor Hoevelaken in de file. Lobeke reageert inderdaad op dat geschreeuw. Voor mezelf irriteert dat enorm. Heb liever dat de hengsten in alle rust worden voorgebracht. Zat me ook weer te ergeren aan dat overdreven geklapper van de zweep bij het aan de hand tonen van de hengsten. 9 van de 10 gaat gaan etteren of galopperen dan. Voor profs zouden ze toch beter moeten weten. Rammeldoosje werkt 100 x beter.

voor een kennis van ons moesten we wat springhengsten in de gaten houden. Zodoende was ik ook aandachtiger bij deze dan anders. In het vervolg zal ik ook wat meer springhengsten op film nemen. Is altijd handig. Ik vond die For Money Z een goed gebouwde hengst, die voor een springhengst nog redelijk goed bewoog ook.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 12:05

Ik wou dat de mijne los had gemogen -O-
Dan istie veeeul stoerder haha :+
Vond hem nog wel cool in z'n koppie.
Hij was klaar en meteen was hij weer rustig.
Lekker met zijn koppie naar beneden en hij wou gelijk weer knuffelen met me :+
Was er 1 die begon al te klappen met de zweep voordat ie in de baan het paard. Werd ook meteen wat over gezegt.
De meeste waren aan het galoperen door het opjagen die ik gezien heb, of ze kwamen recht overeind :+

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 13:46

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 01:03

_Hedwig_ schreef:
Ik weet dan niet precies over welk paard het gaat, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik door mijn vriend spring georiënteerd ben opgevoed, dus na een aantal dresuur dingen begon ik me een beetje te vervelen en heb ik wat minder goed opgelet.

Die man die Lobeke voorbracht bracht ook een paard voor, daar werd ook zo bij geschreeuwd, voor mij als leek was het wel duidelijk dat Lobeke het heel normaal vond. Maar bij het rijpaard werd het wat minder gewaardeerd.

Haha ik heb mezelf springgeorienteerd opgevoed maar ik heb mezelf verplicht om ook op dressuurgebied aardig bij de tijd te zijn, ik weet ook graag alles dus dat scheelt :P
Maar moet eerlijk zeggen dat ik op den duur ook een beetje genoeg had van de zoveelste kür.

Ik heb er de hele middag gezeten en is me niet opgevallen dat er meer gescheeuwd werd dan bij Lobeke, op een gegeven moment gaf er wel iemand een gil maar ik had het idee dat dat niets te maken had met wie er in de ring was, kon de link iig niet leggen.

Voor iedereen die dat gegil irritant of raar vind; ga maar eens naar de AVS keuring, eind maart dit jaar :j

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 01:06

Casca schreef:
haha, nou, dank jullie wel! We hadden ze inderdaad mee, ik hou daar normaal helemaal niet van, als ik bij de paarden ben, ben ik ook echt met paarden bezig en lopen ze gauw in de weg en zijn andere tot last, vooral onze grootste gaat graag in de weg staan :D gelukkig konden de meeste mensen er wel om lachen.

We hebben ook lang helemaal bovenaan gezeten, omdat we anders in de weg zaten.

Haha, ik heb je ook gezien, jullie zaten eerst voor ons en even later ging je achter ons zitten, toen dacht ik nog; wat ruik ik ineens? Dat waren je honden, die hadden natte pootjes :P

Heb er ook over zitten denken de hond mee te nemen maar die is gróót dus maar niet gedaan, zat me nu al te ergeren aan de Berner Sennen die op de voorste rij zat, heb jij vast ook wel gezien.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 09:07

anneliesdj schreef:
Haha ik heb mezelf springgeorienteerd opgevoed maar ik heb mezelf verplicht om ook op dressuurgebied aardig bij de tijd te zijn, ik weet ook graag alles dus dat scheelt :P
Maar moet eerlijk zeggen dat ik op den duur ook een beetje genoeg had van de zoveelste kür.

Ja maar ik heb "vroeger" een beetje op manege paarden gehobbelt en ben daarna gaan mennen met Tinkers en shetjes, gestopt en toen kreeg ik vriendlief met een hele bult (spring)paarden, dus ik zit midden in mijn spoedcursus paardenhouden/fokken/springsport en daar kan geen dressuur meer bij, ik ben er na drie jaar pas aan gewend dat we regelmatig over sperma praten aan tafel.
Neemt niet weg dat ik Zaterdag veel geleerd heb, maar als je voor het eerst dressuur kijkt is dit to much.....

Ik vond het wel heel fijn dat het NRPS veel "vriendelijker" is als het KWPN.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 07:22

Ik vond het alles bij elkaar een zeer geslaagde dag!

Wel heb ik me geergerd aan dat mens met die kinderwagen op de tribune. Moest ik me daar toch over stoeltjes klimmen op er langs te kunnen. Belachelijk!!

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:19

Petraaken: ohhh onwijs bedankt !!! (Ben net terug van vakantie, dus zie ze nu pas !! ) Is er eeen manier dat ik ze kan ontvangen?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 18:13

Hier zijn ze gisterochtend nog langs geweest om de merrie te bekijken. Bleek dat deze man wel meer pony's hier gefokt kent, allemaal uit dezelfde succesvolle lijn. :j

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 08:30

@ Muzefee: woww lekker laat ;) En ook aardig tegen de procedures in :P Wie waren er ? de HK comissie? gaven ze gelijk hun oordeel ofzo?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 10:16

marjolein88 schreef:
Petraaken: ohhh onwijs bedankt !!! (Ben net terug van vakantie, dus zie ze nu pas !! ) Is er eeen manier dat ik ze kan ontvangen?

Jammer dat ik Di Caprio miste maar zat helaas in de file waardoor we te laat waren.