Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissHIS schreef:Sarabande: ik trek niet in twijfel dat de Flemmingh aanleg voor de dressuursport heeft. Galopperen deed ie ook heel fijn en zijn goede presentatie aan de hand in Den Bosch ben ik ook nog niet vergeten. Echter kwamen zijn kwaliteiten nu, door meerdere redenen, niet uit de verf en daarom vond ik een afscheid niet meer dan logisch.
fokkertje schreef:liliputter schreef:Zo´n onderzoek moeten ze eigelijk anders aanpakken... dan maar 5x onder de eigen ruiter laten zien, elke week bijvoorbeeld en dan 3 weken voor het kpwn. Voor de paarden veel beter!
Ben ik helemaal mee eens!!! Volgens insiders zou de eigenaar van beckham vanaf de 1e dag niet tevreden zijn geweest met de ruiter. Echter de commissie heeft er niks mee gedaan. Bij de springhengsten is er zeer regelmatig gewisseld met de trainingsruiters. Echter dat is bij de dressuurpaarden dus NIET gebeurd...
fokkertje schreef:liliputter schreef:Zo´n onderzoek moeten ze eigelijk anders aanpakken... dan maar 5x onder de eigen ruiter laten zien, elke week bijvoorbeeld en dan 3 weken voor het kpwn. Voor de paarden veel beter!
Ben ik helemaal mee eens!!! Volgens insiders zou de eigenaar van beckham vanaf de 1e dag niet tevreden zijn geweest met de ruiter. Echter de commissie heeft er niks mee gedaan. Bij de springhengsten is er zeer regelmatig gewisseld met de trainingsruiters. Echter dat is bij de dressuurpaarden dus NIET gebeurd...
fokkertje schreef:de flemmingh schijnt spierpijn of groeipijnen te hebben, en daarom de laatste weken minder goed gelopen. dat hij zich gisteren ondanks de pijntjes toch goed laat bewerken laat zien dat er met zijn instelling niks mis mee is. maar je kunt zien dat hij niet lekker in zijn vel zit. jammer dat dat op de eindstreep moest gebeuren. is ook niet eerder aangegeven door de commissie en heeft de eigenaar ook geen kans/signaal gehad om hem eerder uit het onderzoek te halen