Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kadanzlover schreef:Anders_Amigo schreef:Maar als er VB in de stamboek staat is het dan wel verstandig om dag gewoon voor in het stamboek te laten keuren?
dat is dan toch de enige prijsgunstige optie om ze in het stamboek op te laten nemen?
mtamis schreef:Kan ze via de IBOB ster worden? Ik heb gekeken op de site van het KWPN maar kon bier geen info over vinden. Weet iig wel dat ze in het stamboek kan worden opgenomen.

diega schreef:mtamis schreef:Kan ze via de IBOB ster worden? Ik heb gekeken op de site van het KWPN maar kon bier geen info over vinden. Weet iig wel dat ze in het stamboek kan worden opgenomen.
Als er na de IBOP (instelling Bruikbaarheids Onderzoek Paarden) een stamboekopname is kan ze hier ook Ster verklaart worden.
Denk dat jouw paard voor het Sterpredicaat front te kort komt en niet voldoende vanuit de schoft omhoog loopt. Is ook wat kortbenig.![]()
Maar voorbrengen kan altijd, is ook leuk om te doen en ben je weer een hoop wijzer (en misschien een Sterpredicaat.
Die bedoelde ik ja
Het kost toch wel wat om mee te doen aan de IBOP dus als ze dat sterpredikaat toch niet gaat halen hoeft het van mij niet... Ik zal even kijken of ik binnenkort een filmpje kan plaatsen
horse_girl schreef:Hoe maak je zelf de roosjes dan?

marjoleinft schreef:ik was eigenlijk wel benieuwt naar wat julie vinden van mijn merrie,
maar zal ik julie eens een geheimpje verklappen,
mijn paard is ster goed gekeurt.
ik wil volgend jaar naar de centrale keuringen toe voor het keur predikaat.