Mijne is ook ster!!! Ze was zo compleet overdonderd binnen, dat ze zich echt niet fijn liet zien, maar evengoed heel positief commentaar extr 75 / bew 75 stap 75 draf 75 galop 70 houding 70
Voor mij nog een paar dagen.... pff ik begin hem nu al te knijpen, hoop echt dat ze zich een beetje fijn laat zien. Ze is nog zo weinig gewend eigenlijk, maar ze is wel vrij cool van zichzelf gelukkig
Gefeliciteerd Mosh en Ullaatje. Mooie punten Ullaatje, wel jammer dat er voor je gevoel meer in had gezeten. Zie ik beide paarden op de Centrale Keuring?
Mosh
Geplaatst: 28-06-12 16:51
Bedankt! Die van mij niet Vind het wel mooi zo en had van tevoren al gezegd dat ik daar niet heen ga.
essiesilly
Geplaatst: 28-06-12 17:04
gefeliciteerd mosh en ullaatje! wat had jij voor punten mosh? ik had enjoy gister even ad hand laten draven (op t zand) en dat deed ze heel fijn! ook met stappen geoefend aangezien ze dat wel gewoon goed kan maar daar spanning had
Gefeliciteerd met de sterren en stamboekopname! Speciale reden dat je geen gooi gaat doen voor het keurpredikaat Mosh? Ze is al sport toch dus IBOP ed hoef je er niet voor te doen?
Mosh
Geplaatst: 28-06-12 17:24
Ik weet een beetje wat ze op de CK willen zien en daar past zij gewoon niet tussen. Ze past niet in het plaatje van het moderne dressuurpaard. Ze is nog te klassiek (ook best logisch, haar moeder is ook nog Gelders paard).
Dan kan ik me idd goed voorstellen dat je niet heen gaat. De klassieke paarden zijn idd een beetje uit, over een jaar of wat gaan ze dat vast weer waarderen
Iedereen van harte gefeliciteerd! Morgen mogen wij we gaan om half 8 weg, ik hoef niks te doen alleen maar mee te rijden we zien wel waar t schip strand...
jollyjoker
Geplaatst: 28-06-12 22:33
Didaula opgenomen in stamboek maar tot verbazing van diverse omstanders geen ster. Ze was iets gespannen en drukte daardoor wat op maar werd beoordeeld met ongelijke voeten en dat is echt onterecht. Ze heeft een zwarte & witte voet en dat vertekend natuurlijk maar zowel hoefsmid als veearts bij keuring 2 weken geleden beoordelen het op gelijke voeten. Helaas, ga lekker verder met haar en dan zien we van de winter wel verder. Misschien een IBOP??
Ah dat is zuur! Zeiden ze ook over de mijne met oefenen, maar zelfde verhaal; 1 zwarte en 1 witte voet, toen nog geen ijzer onder en een uitgegroeid hoefzweertje onderin. Hoefsmid en veearts zien er niks ongelijks aan, dus ik hoop echt dat zij ook niets zien. Is echt heel jammer Jollyjoker! IBOP inderdaad?