Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wat een knappe man!
Hoop dat je zelf lichamelijk ook snel weer fit bent. Ze is wel vroeg met haar uier maar als ze gescand is op placentitus en dat was goed zou ik daarop vertrouwen. Wellicht is ze dan toch eerder uitgerekend. Mijn Fries begint altijd op dag 245 met haar uier en dat is ook altijd gescand op placentitus maar die is gewoon altijd vroeg. Ze is goed rond! Mooie foto’s
Nageboorte er al af?

Kabayo schreef:Paintlover heel veel sterkte in deze moeilijke tijdHoop dat je zelf lichamelijk ook snel weer fit bent. Ze is wel vroeg met haar uier maar als ze gescand is op placentitus en dat was goed zou ik daarop vertrouwen. Wellicht is ze dan toch eerder uitgerekend. Mijn Fries begint altijd op dag 245 met haar uier en dat is ook altijd gescand op placentitus maar die is gewoon altijd vroeg. Ze is goed rond! Mooie foto’s
Nieky wat een knapperd! Heel mooi koppie ookNageboorte er al af?
Hennos wat balen dat ze zo schuurt. Weet je ook waardoor? Krijgt ze merriebrok? Ze is wel heel knap hoor![]()
Palousaboy ze vind het vast te lekker weer om binnen te komen![]()
Anvixa Ooh vandaar! Nee dan begrijp ik het haha. Sommige doen er (dagen) een staartbandage om, soms wel redelijk strak, zou zonde zijn als je een gecoupeerd paard hebt straks