Kletstopic 2024 veulens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:46

Wat een knappe (bijna) 2 jarige allemaal!
Nina wordt 6 mei 2 jaar, wij zijn ook de laatste maanden begonnen met de trt methode. Moet zeggen dat ik erg blij ben met hoe ze het de laatste weken doet. Voordat we begonnen waren met de trt methode begon ze een loopje te nemen, ze deed haar hoofd omlaag, draaide 180 graden om en zette het op een rennen. Na een best wel heftige discussie te hebben gehad doet ze het nu echt heel goed en is dit gedrag ook niet meer voor gekomen.

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:58

AnsoDM jaa ze is echt super donker voor een valk. Bij de geboorte niet toen was ze een lichte valk. Maar toen haar veulenvacht verdween werd ze zo super donker. Ik vind het niet heel erg heb tenminste niet veel was en poets werk _O-

Hier was ze 1 week oud.

Afbeelding

Flubberboot

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:28

Knappe paarden komen er voorbij!! Heel leuk om te zien hoe het steeds meer paarden worden!! Het duurt nog even voor Pietje twee wordt gezien hij van september is!

Mijn staleigenaresse raadde me vanochtend aan een zwaardere voorbak/emmer voor hem te kopen gezien hij telkens zijn eten omgooit... Het liefste moet het wel een emmer/ voerbakje zijn die op de grond neergezet kan worden ivm het voersysteem wat ze hebben op stal.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 01:43

Ik kon het even niet bijbenen om te reageren op jullie allemaal. Ik ben afgelopen week geopereerd (heb mn nieuwe heup) en daarmee gaat het tot nu toe goed, dus ik hoop dat ik na mn revalidatie eindelijk zelf ook weer meer met Syl kan gaan doen.

Ik zie vrijspringende, jarige, hengstige en hele knappe weer-thuis-gekomen paardjes voorbij komen. Wat zijn jullie er leuk mee bezig en wat veranderen ze allemaal, het worden nu echt paarden he?

Ik had voor mijn operatie nog een fotoshoot gedaan bij de bloeiende magnolia. Dat doen we ieder jaar met de paarden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SophievdV

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:41

Muronia: auw, een nieuwe heup, dat is niet niks! Ik wens je een voorspoedig herstel. Wat een leuke foto's van je merrie voor de Magnolia boom!

Ik lees dat er hier mensen zijn die de TRT methode toepassen. Tristan Tucker ken ik wel, maar wat voor oefeningen doe je dan?

Hier heeft Uhtred gisteren lekker in het land gestaan. Onze oudste merrie ontdooit inmiddels een beetje. Nu hinnikt ze naar hem als ze vindt dat hij te ver weg is. Ze maakt het echt opvallend moeilijk. En ze stond ook bij hem toen hij nog een veulen was, maar blijkbaar maakt dat nu niets uit.