Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Sterkte Setteli, nooit leuk ook al zie je het aankomen.
Mooi parcours Kyrke. Heb je hem nog hengst om te dekken, hij was toch niet ggk? Of eigenlijk niet voorgesteld.
Lastig ja kleine ruitertjes, mijn dochter is 12 en nu pas echt lekker aan het rijden maar ook al 1,63m zo ongeveer. Dat kan prima op een Dpony maar voor een kleinere is ze al te groot. En mijn zoon kan (nog?) niet rijden, die is 9 jaar en heel klein en fijn en zou nog prima op de C passen. Nu rijdt een meisje van 14 de schimmel, klein fijn grietje.
_RobinA_ schreef:Ik meld mij ook hier. Ik heb momenteel 3 New Forest merries.
Bij Jacodi's Bo's Bailys (voorlopig kroon; Hoppenhof's Jasper x Beaucandan Brendan) heb ik de afgelopen jaren 3 veulens gefokt. Momenteel heeft ze een hengstveulen aan de voet van Popping's William.
Haar veulen van dit jaar, Louisenhof's Legend (v. Popping's William)
[ Afbeelding ]
Helaas heb ik momenteel te veel pony's en te weinig tijd, dus Bailys en haar veulen gaan verkocht worden.
Verder heb ik nog een 6-jarige merrie (v. Reekamp's Eclips) uit Bailys. De bedoeling is dat zij eerst onder het zadel komt en daarna wil ik er mee gaan fokken.
[ Afbeelding ]
Op de foto is ze 2 jaar oud, ik heb momenteel nog geen goede standfoto
En ik heb nog een 12-jarige merrie For Fun's Fame (Young Winsome's Adrian x Klootwijkhoeve's Walter)
[ Afbeelding ]
Ook van deze merrie heb ik helaas nog geen goede standfoto. De bedoeling is dat Fame volgend jaar gedekt gaat worden.
_RobinA_ schreef:_RobinA_ schreef:Ik meld mij ook hier. Ik heb momenteel 3 New Forest merries.
Bij Jacodi's Bo's Bailys (voorlopig kroon; Hoppenhof's Jasper x Beaucandan Brendan) heb ik de afgelopen jaren 3 veulens gefokt. Momenteel heeft ze een hengstveulen aan de voet van Popping's William.
Haar veulen van dit jaar, Louisenhof's Legend (v. Popping's William)
[ Afbeelding ]
Helaas heb ik momenteel te veel pony's en te weinig tijd, dus Bailys en haar veulen gaan verkocht worden.
Verder heb ik nog een 6-jarige merrie (v. Reekamp's Eclips) uit Bailys. De bedoeling is dat zij eerst onder het zadel komt en daarna wil ik er mee gaan fokken.
[ Afbeelding ]
Op de foto is ze 2 jaar oud, ik heb momenteel nog geen goede standfoto
En ik heb nog een 12-jarige merrie For Fun's Fame (Young Winsome's Adrian x Klootwijkhoeve's Walter)
[ Afbeelding ]
Ook van deze merrie heb ik helaas nog geen goede standfoto. De bedoeling is dat Fame volgend jaar gedekt gaat worden.
Hier een stille meelezer. Ik heb mij een tijdje geleden wel in dit topic gemeld, maar het was hier erg rustig op fokkerijgebiedMijn fokmerrie heb ik verkocht en die doet het ondertussen leuk in de sport. Ze bleek heel erg goed te kunnen springen.
Haar dochter (v. Reekamp's Eclips) is inmiddels ster geworden. Het was de bedoeling om het hengstveulen (v. Popping's William) te verkopen (en ik heb hem ook een paar keer kunnen verkopen) maar daar kon ik toch nog geen afscheid van nemenAls er geen rare dingen gebeuren gaat hij volgende week naar de hengstenkeuring van het NF. Ondanks dat ik er niet echt verwachtingen van heb, vind ik het toch ook wel erg spannend (en leuk!). Hopelijk gaat hij zich goed laten zien...