Rex_Rolfo schreef:Umeo schreef:Iemand enig idee hoe zijn diepvries sperma is?
Koud

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:Zo dan !Dat Jovian niet KWPN ggk is houdt de fokkers blijkbaar niet tegen.
De Ijzeren Man zou al 200 bestellingen gehad hebben dit jaar...
Rex_Rolfo schreef:Umeo schreef:Iemand enig idee hoe zijn diepvries sperma is?
Koud
carola schreef:Wat is het hier stil!
Ik ken ook wel wat kleine Toto's inderdaad.
Mijn merrie is gisteren in haar veulenhengstigheid geïnsemineerd met Livius. Vorig jaar was ze in de veulenhengstigheid meteen weer drachtig geraakt, dus daar hoop ik nu ook op. Ze had alleen wel twee flinke eieren, dus we moeten goed scannen op een tweelingdracht.
baudyh schreef:carola schreef:Wat is het hier stil!
Ik ken ook wel wat kleine Toto's inderdaad.
Mijn merrie is gisteren in haar veulenhengstigheid geïnsemineerd met Livius. Vorig jaar was ze in de veulenhengstigheid meteen weer drachtig geraakt, dus daar hoop ik nu ook op. Ze had alleen wel twee flinke eieren, dus we moeten goed scannen op een tweelingdracht.
Dat hoor je nu veel. Meerdere eieren. Wij hadden het ook al.
janderegelaa schreef:Jord schreef:Mijn merrie is maandag geinsemineerd met Jayson, had ook 2 eitjes die ook allemaal weg zijn....
Laatste dracht er ook 1 weg moeten knijpen.
Dan moet je eigenlijk spoelen....dan heb je er 2. Wij maken altijd een dansje als er 2 eitjes zijn.
Willemiens schreef:Ik meld mij ook.
Wil dit jaar mijn Rhodium x Glendale merrie laten dekken door Fontaine TN, alleen afgelopen zaterdag in ene een ontstoken uier.. Trekt nu aardig bij en ze krijgt alweer praatjes.
Iemand al een nakomeling van Fontaine TN?
Teletekst schreef:Vulina schreef:Ik niet bij allemaal, heel veel hengstenhouders rekenen dan gewoon 2x dekgeld. Daarbij heb je een synchroon lopende draagmerrie nodig..
Draagmerries genoeg te krijgen die synchroon lopen hoor
2e dekgeld pas als 2e veulen levend geboren is, dan niet zo’n ramp
Vulina schreef:Voorwaarden Van Olst (Jayson):Dekgeld wordt per geslaagde embryo/ICSI in rekening gebracht, dit geldt ook voor ingevroren embryo’s en als er meerdere embryo’s uit één inseminatie worden gespoeld.
Daarbij, draagmerries, embryo spoelen en terug zetten is ook niet gratis..
Teletekst schreef:Vulina schreef:Ik niet bij allemaal, heel veel hengstenhouders rekenen dan gewoon 2x dekgeld. Daarbij heb je een synchroon lopende draagmerrie nodig..
Draagmerries genoeg te krijgen die synchroon lopen hoor
2e dekgeld pas als 2e veulen levend geboren is, dan niet zo’n ramp