Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
prada schreef:Liss, de fotograaf gister was Mariol Middel, volgens mij heb ik jouw merrie gister nog gezien, nu ik het filmpje heb gezien herken ik haar. Jammer dat ze geen ster is geworden maar net als wat essiesilly zegt je zal er een fijn paard aan hebben.
Wanneer moet je naar de Centrale Essiesilly? Hier is het 10 juli, vandaag is Edith nog even lekker vrij en dan de komende twee weken nog maar even longeren, hoop haar nog iets voller te krijgen voor die tijd.
frunnik schreef:Wat ik me trouwens even afvraag. Op de uitslagenlijst zie ik staan welke merries Ster zijn geworden, maar ook dat een aantal hiervan niet naar de CK mogen. Waar hangt dat vanaf dan, want ik kan dat niet uit de punten herleiden??
essiesilly schreef:prada schreef:Liss, de fotograaf gister was Mariol Middel, volgens mij heb ik jouw merrie gister nog gezien, nu ik het filmpje heb gezien herken ik haar. Jammer dat ze geen ster is geworden maar net als wat essiesilly zegt je zal er een fijn paard aan hebben.
Wanneer moet je naar de Centrale Essiesilly? Hier is het 10 juli, vandaag is Edith nog even lekker vrij en dan de komende twee weken nog maar even longeren, hoop haar nog iets voller te krijgen voor die tijd.
wij moeten 6 juli al, vrijdag over 2 weken
ik ga proberen daily plus van pavo bij te voeren, schijnt dat ze daar voller van worden en ipv hooi ga ik voordroog halen.. moet er wat voor over hebben haha verder staat ze wel heel de dag in het gras![]()
haha weule nat pak ben je nu toch wel gewend zeker
manueeltje84 schreef:Ik moet Diamant even na laten kijken, denk dat het met veulenen niet helemaal lekker is gegaan,
Ze houd nu in beweging haar linker bek veel lager als rechts, met name in de draf valt dit heel erg op, daarbij draagt ze haar staart behoorlijk scheef.![]()
Ze is niet kreupel ofzo, maar als je erachter staat kun je het heel duidelijk zien.
Suzanne F. schreef:manueeltje84 schreef:Ik moet Diamant even na laten kijken, denk dat het met veulenen niet helemaal lekker is gegaan,
Ze houd nu in beweging haar linker bek veel lager als rechts, met name in de draf valt dit heel erg op, daarbij draagt ze haar staart behoorlijk scheef.![]()
Ze is niet kreupel ofzo, maar als je erachter staat kun je het heel duidelijk zien.
Oei dat is balen. Ik ken een merrie waar het bekken echt stuk is gegaan bij de bevalling dus het kan natuurlijk wel dat er iets verschoven is ofzo.
Laat haar idd maar nakijken.
manueeltje84 schreef:Ik moet Diamant even na laten kijken, denk dat het met veulenen niet helemaal lekker is gegaan,
mbkaatje schreef:manueeltje84 schreef:Ik moet Diamant even na laten kijken, denk dat het met veulenen niet helemaal lekker is gegaan,
Osteopaat en dragende merrie mag niet. Fysio kan geen kwaad.
Dat kan heel goed, dat heeft mijn merrie ook gehad. Een goede osteopaat zou uitkomst kunnen bieden.
mbkaatje schreef:Nee volgens mij kan dat inderdaad niet, maar je zou het even kunnen overleggen met een osteopaat. Ik wist niet dat je merrie al weer drachtig was.
Ullaatje, ik weet het nog niet. Eigenlijk ga ik nooit naar de SK. Weet je al hoe laat die van jou moet? Op de CK ben ik er uiteraard wel bij.