Kate wat jammer zeg, maar ze zijn allebei opgenomen in het stamboek.
Goldie ik zou ook even wat na laten kijken, en mss heeft ze wel heimwee.
essiesilly
Geplaatst: 19-06-12 19:48
Dank je wel frunnik ben er ook erg blij mee en met die grootte is het volgend jaar een heel ader paard denk ik Jammer zeg net die 5 punten te kort! Jammer kg! Zo idd die die vrachtwagen afbrak! Ik stond er ook naast
MyWup
Geplaatst: 19-06-12 20:06
manueeltje84 schreef:
Essy nogamaals gefeliciteerd!
@ liss Ga je een IBOP doen?
Ja' aangezien ze 70 voor ext. heeft wil ik toch met een ibop het ster predikaat krijgen Niet dit jaar, ze moet eerst sterker worden
@Santvoortje, de merrie is een Ampère x Nero, ze had voor zowel exterieur als beweging 75.
essiesilly
Geplaatst: 19-06-12 22:32
goed zo gefeliciteerd! o ja die komt uit het lijntje van de man (hautain is de moeder van showtime en ravel ) en uit die houston merrie heb ik veel beesten gereden/zadelmak gemaakt
Dat zijn er niet veel essie, extra knap van Enjoy dus! Gefeliciteerd allemaal. Ik ga straks weer even lekker trainen met m'n knapperd. Van het weekend even de benen opscheren, hoe hebben jullie dat gedaan? Beetje tranquigel erin? Ik denk dat het me zonder nog niet gaat lukken..
essiesilly
Geplaatst: 20-06-12 09:08
dank je benen heb ik gewoon in m n eentje gedaan, even de tijd genomen. was ze heel braaf mee linker oor was ze ook heel lief ook in m n eentje maar rechter oor bedacht ze zich ineens haha dus even praam opgedaan en toen heb ik het alsnog zo gedaan als je denkt dat het niet zonder lukt zou ik zowiso met z n 2en zijn en denk je dat ze scherp word even praam erop
Gefeliciteerd voor de mensen die hun ster hebben behaald!
Ik hoop dat we een beetje goed weer gaan krijgen zaterdag op de CK!
xlisza
Geplaatst: 20-06-12 09:25
Goed zeg al die STER merries ! Mooie merrie Liss heb de filmpjes gezien!
Laatst bijgewerkt door xlisza op 20-06-12 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt
essiesilly
Geplaatst: 20-06-12 09:27
kan me vinden in het commentaar liss in de bochten houd ze zich wat vast idd. ze draaft na een paar rondjes wel een stuk beter vind de punten voor de houding wel heel laag maar ja, ga je een hartstikke leuk sportpaard aan hebben joh
proficiat met de stermerries dames!!, idd een mager dagje met 12 van de 48....
Lets: praam op en 'gaan met die banaan'.
Zaterdag droog weer zou wel prettig zijn, loop namelijk ook nog in het wit op de CK met een een 3-jarige springmerrie.
prada
Geplaatst: 20-06-12 09:44
Liss, de fotograaf gister was Mariol Middel, volgens mij heb ik jouw merrie gister nog gezien, nu ik het filmpje heb gezien herken ik haar. Jammer dat ze geen ster is geworden maar net als wat essiesilly zegt je zal er een fijn paard aan hebben.
Wanneer moet je naar de Centrale Essiesilly? Hier is het 10 juli, vandaag is Edith nog even lekker vrij en dan de komende twee weken nog maar even longeren, hoop haar nog iets voller te krijgen voor die tijd.
frunnik
Geplaatst: 20-06-12 09:49
essiesilly schreef:
wow, van de 48 paarden gister maar 12 ster knappe joytje!
En die van mij sluit daar weer op aan. Had wel de pech dat die van mij net na Emara de ring in moest, toen viel het verschil in souplesse wel erg op
Wat ik me trouwens even afvraag. Op de uitslagenlijst zie ik staan welke merries Ster zijn geworden, maar ook dat een aantal hiervan niet naar de CK mogen. Waar hangt dat vanaf dan, want ik kan dat niet uit de punten herleiden??
Frenka
Geplaatst: 20-06-12 09:53
Prada; gefeliciteerd Liss/Frunnik; ook gefeliciteerd met de stamboekopname
CK keuring mag je zelf over beslissen Frunnik, is niet verplicht.