Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bianca1980 schreef:Wat ik me nu wel afvroeg na het zien van de foto's van Sjoerd die uiteraard geweldig zijnHoe hoog staan die hindernissen nou die de hengsten gesprongen hebben ?? zijn daar vaste hoogtes cq breedtes voor ?? Als ik sommige foto's bekijk ziet het er behoorlijk opgehoogd uit
lijkt dan wel 1.30 - 1.40.....
asjemenou schreef:Volgens mij sta je ook in de Hoefslag!
Je vader iig wel. Had je een geruite sjaal om?
0ojannekeo0 schreef:bianca1980 schreef:Wat ik me nu wel afvroeg na het zien van de foto's van Sjoerd die uiteraard geweldig zijnHoe hoog staan die hindernissen nou die de hengsten gesprongen hebben ?? zijn daar vaste hoogtes cq breedtes voor ?? Als ik sommige foto's bekijk ziet het er behoorlijk opgehoogd uit
Richtlijn voor de maximale hoogte voor paarden van drie jaar oud is 1.20m en de maximale breedte 1.00m. Voor oudere paarden kan hoger en breder worden gebouwd.
0ojannekeo0 schreef:bianca1980 schreef:Wat ik me nu wel afvroeg na het zien van de foto's van Sjoerd die uiteraard geweldig zijnHoe hoog staan die hindernissen nou die de hengsten gesprongen hebben ?? zijn daar vaste hoogtes cq breedtes voor ?? Als ik sommige foto's bekijk ziet het er behoorlijk opgehoogd uit
Richtlijn voor de maximale hoogte voor paarden van drie jaar oud is 1.20m en de maximale breedte 1.00m. Voor oudere paarden kan hoger en breder worden gebouwd.