2e en 3e Bezichtiging KWPN Hengstenkeuring Den Bosch!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:57

Sjoert schreef:
Als mijn vriendin dat nou eens een dag tegen me zou zeggen :D :D :D :D :D

:Y)

Wuswa; dat is heel gemakkelijk te vinden hoor. Er waren ontzettend veel fotografen. Even de meest voor de hand liggende genomen; Jacob Melissen.
http://www.melissen.nl/nl/photos/search ... &.x=0&.y=0
Zat foto's.

Liberte

Re: 2e en 3e Bezichtiging KWPN Hengstenkeuring Den Bosch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:05

Woww gaaf Lilliputter! Goede reclame :D haha

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:06

Even offtopic
@smeetjoew: Wat heb jij een geweldig paard zeg! :~

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:19

:D Dank!
Jij hebt ook een setje lekkere knollen hoor! :j :j

wuswa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:46

smeetjoew schreef:
Sjoert schreef:
Als mijn vriendin dat nou eens een dag tegen me zou zeggen :D :D :D :D :D

:Y)

Wuswa; dat is heel gemakkelijk te vinden hoor. Er waren ontzettend veel fotografen. Even de meest voor de hand liggende genomen; Jacob Melissen.
http://www.melissen.nl/nl/photos/search ... &.x=0&.y=0
Zat foto's.

Hoi, hartstikke bedankt voor de tip zeg! Ik wist niet dat ik zo naar de foto's kon zoeken. Ik heb een paar mooie besteld! Grtjs, Diana

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:30

Sjoert schreef:
Maar goed, genoeg geouweho(rd hier.

Wat vond men echt van de hengsten?

Is niemand standsafwijkingen opgevallen?

Ha ha, kon je niet meer tegen al die complimenten? Nou, je krijgt ze terecht hoor, ik vind ook dat je hele goeie foto's maakt.

Verder heb ik via de livestream gekeken en ik moet zeggen dat het best wel eens een vertekend beeld geeft. Als ik later de foto's kijk, geeft het bij sommige hengsten toch een heel ander beeld. Afwijkingen was sowieso wat moeilijker te zien via de compu. Ik heb ze zatrdag niet nog een keer langs zien komen, dus daar was het misschien wat duidelijker.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:34

mbkaatje schreef:
Ha ha, kon je niet meer tegen al die complimenten? Nou, je krijgt ze terecht hoor, ik vind ook dat je hele goeie foto's maakt.

Verder heb ik via de livestream gekeken en ik moet zeggen dat het best wel eens een vertekend beeld geeft. Als ik later de foto's kijk, geeft het bij sommige hengsten toch een heel ander beeld. Afwijkingen was sowieso wat moeilijker te zien via de compu. Ik heb ze zatrdag niet nog een keer langs zien komen, dus daar was het misschien wat duidelijker.

Ja het vertekent, dat zie je in de hal want op het scherm wordt getoond wat de mensen thuis in het klein te zien krijgen en dat ziet er totaal anders uit dan in het echt.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:58

Klopt. Daarom vind ik live erbij zijn toch het mooiste, maar toch super dat het wel te volgens is thuis.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 14:52

Het beeld dat live mee te volgen was vertekende enorm. Tussendoor keek ik mee op het scherm en dan was het beeld o.a veel en veel trager waardoor je snel ''verkeerde'' conclusies zou trekken...

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:11

Zo'n groot scherm vertekend volgens mij nog meer hoor. Volgens mij is het niet zo erg via de livestream. Dat viel me in ieder geval op toen ik er vorig jaar wel in levende lijve was.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:14

Volgens mij was er thuis via de livestream hetzelfde te zien als door de aanwezigen op het grote scherm.
Het was erg vertraagd tov de werkelijkheid. Vertekende wel iets.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:22

Tja, dat heb ik natuurljik niet kunnen zien, maar ik had niet het idee dat het veel vertraagde hoor. Anders zou je dat regelmatig kunnen zien aan bijvoorbeeld mensen.
Vertekenen doet het wel maar ik blijf erbij dat het super is dat het uberhaupt te zien is.

Abigael

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:46

Heb gister even kort gebeld met mensen die ook 'live' bij de hengstenkeuring waren. Ik heb niets gehoord over opvallende standafwijkingen. Wèl dat de de United een dikke kop had ;) En dat had ik dus echt niet gezien via Livestream... maar klopt t?

Silvesters

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:55

Abigael schreef:
Heb gister even kort gebeld met mensen die ook 'live' bij de hengstenkeuring waren. Ik heb niets gehoord over opvallende standafwijkingen. Wèl dat de de United een dikke kop had ;) En dat had ik dus echt niet gezien via Livestream... maar klopt t?

Ik vind jouw taalgebruik beneden peil en dat je afgaat op wat andere mensen zeggen (kort gebeld) en dit gaat plaatsen op een openbaar forum, vind ik, ongepast. Eerst zelf kijken en dan beoordelen en niet veroordelen.
Als de United een dikke kop (zoals jij omschrijft) heeft, was hij nooit geen kampioen geworden. Kijk even op de foto's van Sjoert die vertekenen niet

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:21

Nou ik ben wel echt geweest, en de United x Grib had nou niet bepaald het meest charmante hoofd, Silvesters.

Silvesters

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:30

Bettine schreef:
Nou ik ben wel echt geweest, en de United x Grib had nou niet bepaald het meest charmante hoofd, Silvesters.
Als dat zo is, hoef je het nog geen dikke kop te noemen, daar ging het mij in eerste instantie over.

Abigael

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:22

Silvesters schreef:
Abigael schreef:

Ik vind jouw taalgebruik beneden peil en dat je afgaat op wat andere mensen zeggen (kort gebeld) en dit gaat plaatsen op een openbaar forum, vind ik, ongepast. Eerst zelf kijken en dan beoordelen en niet veroordelen.
Als de United een dikke kop (zoals jij omschrijft) heeft, was hij nooit geen kampioen geworden. Kijk even op de foto's van Sjoert die vertekenen niet

Ik heb bijna alles via Livestream gevolgd en heb mijns insziens best een goed beeld gekregen van deze jaargang. De United had ik zelfs bovenaan staan in mijn lijstje van de kampioenskeuring (zie een paar pagina's terug) Hij heeft een best model en super bewegen met veel souplesse.

Misschien komt 'dikke kop' voor jou wat bot over en jammer dat je je daaraan stoort, maar dat is gewoon Gronings dialect voor 'niet zo'n fijn hoofdje' :)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:25

Bettine schreef:

Ik heb hem zaterdag van dichtbij bekeken en het valt echt heel erg mee :j
Het kwam gewoon door die enorme neusriem die ze erom hadden gedaan.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:45

United geeft vaker een bolle neuslijn, netjes gezegd toch? ;)

Silvesters

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:40

TICKELS schreef:
United geeft vaker een bolle neuslijn, netjes gezegd toch? ;)

Jullie leren snel ;)

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:50

Silvesters schreef:
Abigael schreef:

Abigael vraagt toch ook of het klopt?? Ze zegt zelf al dat ze het niet gezien had ... en vraagt alleen maar of iemand anders dat ook gemerkt had aangezien zij het niet heeft gezien ... Misschien een beetje een kort lontje?? ;) :P

bokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:58

Lilliputer: Gefeliciteerd! Hij staat nu ook bij Anky op de website *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :)) :)) :)) met *-:)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:01

Dank je :D Gaaf he!!

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:02

wanneer vindt het verricgtingsonderzoek plaats??

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:09

Begint 14 maart dacht ik!