Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:ik ben het eens dat een stamboek prestatiegericht moet fokken wil het succes hebben, maar het risico met verkoop van embryo's is dat het een industrie wordt.
, ik fok niet met mijn ruintje, ik gaf alleen maar mijn mening, en voor mij telt op de eerste plaats het welzijn van mijn dier. maartjeN schreef:Er staat een merrie die wordt gebruikt voor de fok, nou, dat onderstel wens ik mijn paard en veulen niet, er zijn nu al kapitalen nodig om het dier , een beetje pijnvrij, de wedstrijden te laten lopen, want.... ja, ze moet toch een bepaald niveau hebben om de veulens vooral duurder te kunnen verkopen, dus gooien we er maar voor een kapitaal aan behandelingen tegenaan, en gaan we gemiddeld 3x perweek op concours, om zo snel mogelijk de winstpuntjes te krijgen.
) en ze lopen daar maar wat aan te modderen in de wei (of het nou zomer of winter is, stormt of de zon schijnt...ze staan altijd buiten. Op zich niets mis mee, maar eigenlijk ook weer een beetje wel..)
)
)laurake schreef:tis nogal een rijke bekende en blijkbaar kun je je zulke dingen dan veroorloven..)
Missouri"]
[quote="laurake schreef:tis nogal een rijke bekende en blijkbaar kun je je zulke dingen dan veroorloven..)