Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meppie schreef:Gaat er iemand zaterdag nog kijken, want dan moet mijn 5 jarige in de baan, ben benieuwd, zou t heel erg leuk vinden als er iemand van jullie misschien foto's kon maken.
postbodesiem schreef:meppie schreef:Gaat er iemand zaterdag nog kijken, want dan moet mijn 5 jarige in de baan, ben benieuwd, zou t heel erg leuk vinden als er iemand van jullie misschien foto's kon maken.
Dat is voor het NRPS zeker ?

Sjuimpje schreef:Knap beest Haan
Ik hoop dat diegene waar wij mee mee gaan ook een beetje knap is, heb hem nog niet gezien namelijk

Suzanne F. schreef:Dat vermoeden had ik zelf ook al, maar wilde het graag van Arie zelf horen. Wat inmiddels gebeurt is.Arie doelt erop dat de Ferro veel evenwichtiger gebouwd is en ook evenwichtiger beweegt als het scharminkele Jazzje. Toch?
Het is straks alleen maar Krack, Jazz wat de klok slaat. 
Citaat:De Ferro lijkt zo vanop de foto tenminste een paard. Mooi front... en achterpartij. Zou kunnen uitgroeien tot een vaderdier.
Het is natuurlijk op basis van foto's...

haan schreef:Het commentaar op onze Ferro was : Mocht wat scherper in beweging en type, draf was gespannen (hij had een botsing of trap gehad op het voorterrein tijdens het losrijden).
Ik vind het ook een machtig paard en ook een type vaderdier, maar dat vond de jury dus niet![]()
Mooie foto's !!
Citaat:Wat scherper in beweging en type.

arie53 schreef:Citaat:Wat scherper in beweging en type.
Wat moet je je daar in godsnaam bij voorstellen?

unamie schreef:een hoekig typje met een enge hals,
die bij het horen vallen van een zandkorrel met 4 benen tegelijk de lucht in gaat
zodat het lijkt het of ie veel afdruk heeft![]()
snelle reflexen heet dat toch?

arie53 schreef:Voor zulke modepaarden moet je ook aangepaste modeprikkers zoals Gal en Minderhoud fokken. Alleen vermeerdert dit spul zichzelf niet.