er heeft trouwens iemand van bokt lang met mijn moeder gepraat die alles over mijn paardjes weet ..wie is dat
graag melden aub
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
graag melden aub
Yvette23 schreef:Lijkt mij dat zelfs een leek kan zien dat Sandro Girl een heel apart veulen is, lopen vond ik zelf niet het beste, maar wat een plaatje
celano schreef:De absolute topper het schimmel merrieveulen Sandro Girl Z. Voor maar liefst 64.000 euro die haar aanschafte als verjaardagscadeau voor zijn vrouw.
Beber schreef:De Vivaldi bracht € 7000,-- op.
celano schreef:19/09/2006 Sandro Boy-dochter Sandro Girl Z breekt alle records met 64.000 euro
De absolute topper op de veertiende veulenveiling Prinsjesdag in Ermelo was vandaag het schimmel merrieveulen Sandro Girl Z. Voor maar liefst 64.000 euro kwam ze in handen van Albert Winninghof uit Breukeleveen, die haar aanschafte als verjaardagscadeau voor zijn vrouw.
Bron: De Paardenkrant

Beber schreef:De Vivaldi was een mooie merrie, maar tijdens de veiling liet zij zich niet echt zien.
sigrid1182 schreef:6000€de corland x nimmerdor....weet iemand wat doe opbracht??
Sjappie schreef:Beber schreef:De Vivaldi bracht € 7000,-- op.
Tjonge!! Dat valt me enorm mee! Ik had wel wat meer van verwacht na de video gezien te hebben. Was ie inderdaad niet zo bijzonder? Ik vond het namelijk wel een fijn beest!
En de Johnson x Quattro? nr. 52 was dat...
libke schreef:je hebt wel een dure smaak kiana ..die ging voor 52.000 weg
celano schreef:19/09/2006 Sandro Boy-dochter Sandro Girl Z breekt alle records met 64.000 euro
Beber schreef:De Vivaldi was een mooie merrie, maar tijdens de veiling liet zij zich niet echt zien.
De meeste veulens waren vrij mat vond ik.
Na nummer 40 weet ik het ook niet meer.
Ik vond de nummer 4, Colino x Landon van Liefhebber een aanfluiting voor de veiling, wat en lelijk ding zeg, ze moesten zelfs terug naar 2000,-- euro om uiteindelijk op 4500,-- euro uit te komen.
Ik wilde deze niet eens kado krijgen, wat een ramskop zeg, een ezel is mooier.
En ja, het oog wil ook wat.
Ik weet er wel 1 , maar die betaald er niet zo veel voor.