Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aimee schreef:Omdat, MissJ, een hengst zoeken die de merrie aanvult en/of compenseert over het algemeen niet zo veel brengt, een hengst die de goede eigenschappen van de merrie verankert echter wel![]()
Aimee schreef:Omdat, MissJ, een hengst zoeken die de merrie aanvult en/of compenseert over het algemeen niet zo veel brengt, een hengst die de goede eigenschappen van de merrie verankert echter wel![]()

Aimee schreef:Ach CGJ, twee jaar geleden liepen er wel al GP-kinderen van Ferro rond. Sterker nog, die deden toen mee aan internationale kampioenschappen.....
Aimee schreef:Ach CGJ, twee jaar geleden liepen er wel al GP-kinderen van Ferro rond. Sterker nog, die deden toen mee aan internationale kampioenschappen
joostvangestel schreef:
Maar goed, ik zie hier alleen maar kenners reageren. Ik denk dat zo'n keuze dus alleen maar als aanwijzing geldt voor de leken, die een paard kopen. Wel zo handig als ze van te voren iets begrijpen van wat ze gekocht hebben.
joostvangestel schreef:Het wordt wat anders als bijvoorbeeld doelbewust hengsten goedgekeurd gaan worden voor de springrichting, waarvan je geen veulens meer in de dressuurrichting mag registreren. Is dat hier eigenlijk het geval?
joostvangestel schreef:Of mag je er gewoon een stickertje op plakken en zeggen: "ik had dit veulen als dressuurpaard bedoeld".
Aimee schreef:Overigens schrijft de Fabeltjeskrant betere en meer kloppende verhalen dan jij.
Beber schreef:Even een vraagje.
Als je een superbewegende , maar puur springen gefokte merrie hebt en je zet er een dressuurhengst op, wordt het veulen dan automatisch bij de dressuur afdeling ingedeeld?
CGJ12 schreef:Beber schreef:Even een vraagje.
Als je een superbewegende , maar puur springen gefokte merrie hebt en je zet er een dressuurhengst op, wordt het veulen dan automatisch bij de dressuur afdeling ingedeeld?
Ik denk dat je dan een uitnodiging krijgt van het EASP, NRPS of SGLDT.......
, misschien gaan we dan allemaal over op het NRPS, er zit toch zat bloed in de huidige KWPN-ers.