Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:CGJ12 schreef:@ Sarabande
(even off-topic) : Wat heb jij in hemelsnaam voor een levensgevaarlijk hek om (of vlakbij) je weide staan..........
Zit een groen schrikdraad voor
Die Nachtvorst is een lekker ding! Ilindra schreef:Ook Nachtvorst is voor mij een modern Gelders paard wat goed in de sport kan meekomen maar welke zeker niet luxer van type moet worden.

Desiree schreef:die engelsman die aan de linkderkant van de weg loopt heeft anders een front van hier tot Tokyo. En dat heeft hij wel van de gelderse kant!
CGJ12 schreef:[
Ik geef toe dat ik van deze materie niet al te veel verstand heb, maar blijkbaar is de stap van een
kortbenige Groninger naar een hoogbenige Gelderlander slechts één generatie..........
sarabande schreef:Knap dat jullie dat kunnen zien het veulen heeft heel veel lengte in de hals en is ook langelijnd genoeg en nee er zit geen drup gelders bloed
Aimee schreef:Ooooooh..... CGJ heeft z'n reactie verwijderd
Apple schreef:Overigens vind ik het nogal bijzonder dat in een topic over gelderlanders foto's worden geplaatst van veulens
zonder enige druppel gelderlander
in zich (door wie die foto dan ook geplaatst wordt).
sarabande schreef:In het artikel in de Paardenkrant waar dit topic over gaat staat dat men de Gelderse fokkerij meer naar de oorsprong wil terugbrengen, het lijkt me de enige manier om deze fokkerij te laten voortbestaan.
CGJ12 schreef:Die gaat niet alleen selecteren op het FENOTYPE, maar minstens net zo streng op het GENOTYPE.
).